حل یک بحران در مصر با دخالت دستیاران کی روش

ستاره الاهلی از زمان روی کار آمد کی روش موفق به پوشیدن پیراهن مصر نشده و این مسئله تبدیل به یک بحران در تیم فراعنه شده است.

حل یک بحران در مصر با دخالت دستیاران کی روش

 تیم ملی فوتبال مصر در دیداری جنجالی از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، برابر آنگولا به تساوی 2 – 2 دست یافت و راهی مرحله سوم مقدماتی و نهایی این پیکارها شد. این دیدار علاوه بر صحنه درگیری های میان بازیکن آنگولا و کارلوس کی روش سرمربی فراعنه، با یک جنجال دیگر نیز همراه بود.

روزنامه الوطن اسپورت مصر نوشته است که محمد مجدی افشه بازیکن الاهلی و تیم ملی مصر از اینکه در دیدار برابر آنگولا به میدان نرفته، به شدت از دست کی روش عصبانی بوده است. طبق ادعای منابع خبری از تیم ملی مصر، صبح امروز و پس از صرف صبحانه و قبل از حرکت از آنگولا به سمت قاهره، نشانه هایی از عصبانیت و خشم در چهره محمد افشه دیده شده است.

این روزنامه نوشته است که دستیاران کی روش پیش از آغاز یک جنجال به سمت افشه رفته و سعی در آرام کردن او داشته اند. مربیان مصری به این بازیکن اعلام کرده اند که پس از درخشش افشه در لیگ داخلی، کی روش از عملکرد این بازیکن تمجید کرده ضمن اینکه در دیدار برابر گابن و همچنین جام ملت های عرب که چندی دیگر در کشور قطر برگزار می شود، فرصتی برای حضور این بازیکن در زمین است.

 

 

الوطن اسپورت نوشته زمانیکه مصر با 2 گل از آنگولا عقب بود، محمد افشه انتظار داشت که توسط کی روش به کار گرفته شود اما سرمربی پرتغالی با وجود اینکه بین دو نیمه عبدالله السعید را از زمین بازی بیرون کشید، ترجیح داد تا مروان حمدی را به جای محمد افشه به زمین مسابقه بفرستد که این مسئله شوک بزرگی را به ستاره الاهلی مصر وارد کرده است اما صحبت های دستیاران کی روش باعث شده تا محمد افشه برای به دست آوردن یک فرصت دیگر منتظر بماند و از برپایی جنجال در تیم ملی جلوگیری کند.

این روزنامه در بخش پایانی گزارش خود نوشته است که محمد افشه که 2 سال پیاپی با الاهلی به مقام قهرمانی جام باشگاه های آفریقا رسید و در هر دو دیدار فینال عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد، در انتظار دیدار پایانی مصر در این مرحله از رقابت های مقدماتی جام جهانی و برابر گابن است تا برای کشورش به میدان برود بخصوص اینکه از زمان روی کار آمدن کارلوس کی روش، این بازیکن حتی یک دقیقه نیز پیراهن تیم ملی مصر را بر تن نکرده است.

 

 

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها