خبر مهمی که رئیس بارسلونا فاش کرد

رئیس باشگاه بارسلونا حاضر نشد از ژاوی به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم نام ببرد اما نظرش درباره استخدام او به عنوان جانشین کومان را مثبت اعلام کرد.

خبر مهمی که رئیس بارسلونا فاش کرد

یک روز پس از اخراج رونالد کومان از تیم فوتبال بارسلونا، مراسم معارفه سرمربی موقت تیم سرژی بارژوان امروز (جمعه) در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد. در این مراسم ابتدا خوان لاپورتا رئیس باشگاه به اصحاب رسانه پاسخ و درباره برنامه‌های خود برای انتخاب سرمربی جدید توضیح داد. اکثر رسانه‌های محلی و اروپایی از ژاوی کاپیتان سابق بارسلونا به عنوان گزینه اصلی جانشینی کومان نام می‌برند اما لاپورتا از معرفی سرمربی حال حاضر تیم السد قطر به عنوان سرمربی احتمالی کاتالان‌ها خودداری کرد.

لاپورتا با اعلام اینکه قطعاً سرمربی جدید بارسلونا تا چند روز آینده روی کار نخواهد آمد و این تیم زیر نظر بارژوان تمرین می‌کند و در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم دیناموکیف به میدان خواهد رفت، گفت: «از آنجایی که نمی‌خواهم به هیچ یک از گزینه‌های‌مان بی‌احترامی شود، نمی‌خواهم درباره مذاکرات‌مان حرفی بزنم. می‌دانم که گفته شده ژاوی هرناندس هم جزو گزینه‌های ما است اما ما گزینه‌های دیگر هم هستند. نظر من درباره مربیگری ژاوی در تیم‌مان مثبت است.»

رئیس باشگاه بارسلونا ادامه داد: «من و ژاوی رابطه خوبی داریم وهر از چندگاهی با یکدیگر صحبت می‌کنیم. نظر ژاوی را درباره تیم می‌دانم اما اینکه من و او به یکدیگر چه گفته‌ایم یک موضوع محرمانه میان دو دوست است. در همین حد می‌توانم بگویم که درباره بازی اخیر با هم صحبت داشتیم. نظر من نسبت به او مثبت است. همیشه گفته‌ام که بالاخره یک روز ژاوی سرمربی بارسلونا خواهد شد. من به همکارانم اعتماد دارم. ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود. به هر حال هر کسی که به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود از حمایت کامل برخودار است اما در عین حال ما از او حداکثر توقعات را داریم چون همانطور که همیشه گفته ام در بارسلونا چیزی به عنوان فصل گذار وجود ندارد.»

لاپورتا افزود: «نمی‌توانیم بگوییم که دیگر در لالیگا شانسی نداریم چون هنوز چیزی تمام نشده است. در لیگ قهرمانان هم هنوز شانس بقا داریم اما بازی بعدی‌مان بی‌نهایت مهم است و تیم را سرژی بارژوان برای آن بازی آماده خواهد کرد. ما هم اطمینان داریم که او کارش را به خوبی انجام خواهد داد.»

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها