السد کوتاه نمی‌آید

اوج لجبازی؛ توافق بارسلونا- ژاوی منتفی شد؟

اختلاف کوچک بین السد و بارسلونا بر سر ژاوی ممکن است به زودی افزایش یابد.

اوج لجبازی؛ توافق بارسلونا- ژاوی منتفی شد؟

همه اطمینان دارند ژاوی سرمربی بعدی بارسلونا شود.، اما عدم تمایل رئیس باشگاه به رفتن به قطر ممکن است شرایط را دشوار سازد. اگرچه مالکان السد انتظار داشتند که خوان لاپورتا برای پایان دادن به حواشی جدایی ژاوی هرناندز و در واقع به خاطر نشان دادن حسن نیت این باشگاه به قطر سفر کند، اما این اتفاق رخ نخواهد داد. شبکه TV۳ امروز در گزارشی مدعی شد رئیس باشگاه بارسلونا به دوحه نمی رود و رافا یوسته، معاون ورزشی و ماتو آلمانی، مدیر فوتبالی این باشگاه چهارشنبه شب مستقیما از کیف به پایتخت قطر سفر خواهند کرد.

بارسلونا امشب دیداری مهم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو کیف برگزار خواهد کرد و بعد از این مسابقه، مدیران باشگاه برای انجام ماموریت نهایی خود راهی دوحه خواهند شد. یوسته و آلمانی در جریان جلسه با مدیران باشگاه قطری تلاش خواهند کرد تا آنها را متقاعد کنند که خوان لاپورتا هرگز برای بستن قرارداد بازیکنان یا مربیان به جایی سفر نمی کند و در واقع این رویه به صورت کلی و در مقابل هم تیم ها رعایت می شود.

اما به نظر می رسد مالکان السد این رفتار را برنتابیده و تنها در صورتی مجوز فسخ قرارداد با ژاوی را صادر می کنند که خود خوان لاپورتا شخصا حاضر به سفر به این کشور باشد. در واقع باشگاه قطری تصور می کند لاپورتا برای احترام گذاشتن به السد و دریافت مجوز فسخ ژاوی باید خودش پیش قدم شود.

همچنین باشگاه السد تمایلی به دریافت غرامت از باشگاه بارسلونا بابت جدایی ژاوی نداشته و ترجیح می دهد باشگاه اسپانیایی زمینه برگزاری یک دیدار دوستانه را فراهم کند. البته در صورت حل این مشکل، ستاره سابق بارسلونا فردا شب برای آخرین بار تیمش را در دیدار حساس مقابل الدحیل هدایت کرده و انتهایی هفته برای توافق نهایی راهی شهر بارسلونا خواهد شد.

منبع: ورزش سه

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها