شاهزاده خوش اشتها/ بن سلمان اینتر را می‌خواهد؟

آنگونه که رسانه های سعودی، ایتالیایی و چینی خبر می دهند، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان یک قدم به خرید اینتر نزدیک شده است.

شاهزاده خوش اشتها/ بن سلمان اینتر را می‌خواهد؟

به نظر می رسد صندوق سلطنتی عربستان روز به روز به خرید اینتر نزدیک و نزدیک تر می شود. از ماه ها قبل و پیش از جدایی آنتونیو کونته از نراتزوری، شایعاتی درخصوص علاقه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به خرید اینتر به گوش می رسید اما هیچ گاه مذاکرات شکل جدی به خود نگرفت و پس از اینکه سعودی ها باشگاه نیوکاسل را خریداری کردند، اینگونه به نظر می رسید که خرید اینتر دیگر در دستور کار آنها قرار ندارد اما اخباری که از عربستان و اروپا منعکس می شود، خلاف این موضوع را ثابت می کند.

چند روز پیش بود که نشریه ایل لیبرو خبر داد سونینگ قصد فروش اینتر را دارد و این شرکت چینی با صندوق سرمایه گذاری عربستان درحال مذاکره بر روی رقم ۱ میلیارد یورویی که شامل پکیج اینتر، استادیوم جدید و زمین های اطراف می‌شود، هستند. حتی این نشریه مدعی شده بود که طرفین در ماه سپتامبر دیداری برای نهایی کردن جزئیات قرارداد خواهند داشت.

ایل لیبرو مدعی شده بود که مذاکرات در ماه های گذشته وجود داشته و اما در بهار و موضوع ورود اینتر به سوپرلیگ مذاکرات کند و متوقف شدند و در نهایت با خروج اینتر از سوپرلیگ مذاکرات در هفته های اخیر سرعت بیشتری پیدا کرده؛ هردو طرف وارد صحبت های نهایی شده و خوشبین به انجام معامله هستند. همچنین صندوق سرمایه‌گذاری پادشاهی عربستان سال پیش پیشنهادی برای خرید اینتر ارسال کردند که توسط خانواده ژانگ مورد پذیرش قرار نگرفت ولی با بدتر شدن وضعیت حساب های اینتر و پیشنهاد یک میلیارد یورویی سعودی وسوسه فروش اینتر قوت گرفت.

شب گذشته نیز در ایتالیا و چین اخباری مبنی بر پیشرفت مذاکرات طرفین مخابره شد. وب سایت معروف کالچو مرکاتو ایتالیا نوشت که خرید نیوکاسل توسط صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی و مدیریت محمد بن سلمان نقطه عطفی برای ورود این صندوق به دنیای فوتبال بود. با این حال باشگاه لیگ برتری نیوکاسل تنها باشگاه مدنظر این صندوق نیست و آنها اکنون در حال انجام مذاکراتی با گروه سونینگ و خانواده ژانگ هستند.

پدرو آلمیدا خبرنگار پرتغالی که به دلیل انتشار اخبار موثق از فوتبال عربستان و نقل و انتقالات این کشور معروف شده است، در توئیتی مدعی شد که بن سلمان به خرید اینتر نزدیک شده است. بسیاری از کاربران عربستانی نیز زیر توئیت این خبرنگار، مدعی شدند که در عربستان نیز رسانه ها این خبر را تأیید می کنند.

بر اساس آنچه در شبکه اجتماعی چینی Weibo از پورتال LD Sports (که در اروپا به باشگاه ساوتهمپتون نزدیک است) منتشر شده، این مذاکرات نه تنها پس از خرید نیوکاسل متوقف نشده است، بلکه در حال پیشرفت است. هدف صندوق سرمایه گذاری عربستان این است که اینتر میلان را با مالکیت ورزشگاه جدید به دست بیاورد. در این خصوص اختلافاتی وجود دارد اما به گفته پورتال چینی، این احساس وجود دارد که مشکلات بین طرفین برطرف شده و قرارداد به ارزش حدود 1 میلیارد یورو به امضا می رسد.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها