واکنش رسانه‌های پرتغالی به بازی ایران با امارات/طارمی از محرومیت فرار کرد

رسانه ها و روزنامه های پرتغالی نسبت به درخشش مهدی طارمی برابر امارات واکنش نشان دادند.

واکنش رسانه‌های پرتغالی به بازی ایران با امارات/طارمی از محرومیت فرار کرد

مهدی طارمی در ادامه درخشش خود در تیم ملی ایران، شب خوبی را مقابل امارات پشت سر گذاشت. مهاجم پورتو پرتغال با فرصت طلبی فوق العاده و فرار از قلب خط دفاعی امارات، در مصافی تک به تک با علی خصیف، دروازه اماراتی ها را باز کرد و در ثانیه های پایانی نیز یک خطای پنالتی گرفت که آزمون نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

درخشش طارمی برای تیم ملی ایران، در رسانه های پرتغالی نیز بازتاب داشت. روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود و روی جلد اصلی تیتر زد: " درخشش طارمی در پیراهن ایران، او گل پیروزی بخش را مقابل امارات به ثمر رساند". این روزنامه در ادامه نوشته است: مهدی طارمی مهاجم باشگاه پورتو در بازی خارج از خانه مقابل امارات متحده عربی در دیداری از مسابقات راهیابی به جام جهانی در منطقه آسیا، تک گل ایران را در جریان پیروزی یک بر صفر به ثمر رساند و نتیجه نهایی را رقم زد. تیم ایران در سه بازی انجام شده در گروه A، با دو امتیاز بیشتر از کره جنوبی و پائولو بنتو در صدر قرار دارد.

روزنامه رکورد نیز با تیتر "طارمی بازگشت به پرتغال را به تعویق انداخت" نوشت: «او باعث پیروزی ایران شد و از کارت زردی که می توانست منجر به محرومیت او از دیدار با تیم بنتو شود، فرار کرد.» این روزنامه پرتغالی به یک کارته بودن مهدی طارمی و احتمال محرومیت او از دیدار برابر کره جنوبی و بازگشت زودهنگام به پرتغال اشاره کرده و نوشته است طارمی در دیدار با امارات کارت زردی نگرفت تا بتواند برابر کره جنوبی و پائولو بنتو به میدان برود.

وب سایت رکورد نیز با به اشتراک گذاشتن ویدیوی گل طارمی نوشته است: گل طارمی در دیدار با امارات متحده عربی باعث پیروزی ایران شد که سومین پیروزی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا را به ارمغان آورد. مهاجم پورتو در دقیقه 70 به گل رسید و پیروزی ایران را تضمین کرد. علیرضا بیرانوند دروازه بواویشتا نیز در ترکیب اصلی حضور داشت.

وب سایت Goalpoint نیز با تمجید از طارمی، یک طرح گرافیکی از خلاصه عملکرد این بازیکن در دیدار برابر امارات را به اشتراک گذاشت. این وب سایت نوشت: «مهدی طارمی گل پیروزی بخش برابر امارات را به ثمر رساند و حتی یک پنالتی نیز گرفت که آزمون آن را از دست داد.» این وب سایت نوشته است که طارمی در زمینه زدن گل، کسب پنالتی، نبرد هوایی موفق و شوت های درون چارچوب بهترین عملکرد را در زمین داشته است.

روزنامه آبولا نیز با تیتر "پیروزی ایران با گل طارمی" نوشت: ایران در دور سوم از مرحله مقدماتی جام جهانی و در دیدار با امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. علیرضا بیرانوند (بوآویشتا) و مهدی طارمی (اف سی پورتو) با حضور در دروازه و خط حمله، جزو نفرات اصلی تیم ایران بودند. در دقیقه 70 بود که طارمی گل پیروزی را برای ایران به ثمر رساند. قبل از سوت پایان بازی، آزمون (دقیقه 90) یک موقعیت طلایی برای افزایش اختلاف داشت اما او این پنالتی را به هدر داد.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها