جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱

آرژانتین - پرتغال/ یاران ریکاردینیو به دنبال جام قهرمانی فوتسال جهان

تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و پرتغال، فردا در دیدار نهایی مسابقات جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

آرژانتین - پرتغال/ یاران ریکاردینیو به دنبال جام قهرمانی فوتسال جهان

مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی فردا با انجام دیدار‌های رده بندی و فینال به پایان می‌رسد. در دیدار رده بندی ۲ تیم قزاقستان و برزیل برای مقام‌های سوم و چهارم از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند و در دیدار فینال هم تیم‌های آرژانتین و پرتغال از ساعت ۲۰:۳۰ برای کسب عنوان قهرمانی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تیم ملی فوتسال آرژانتین در دوره قبل مسابقات جام جهانی که در سال ۲۰۱۶ در کشور کلمبیا برگزار شد، توانست در دیدار نهایی برابر روسیه به پیروزی دست پیدا کرده و عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی را به دست آورد. این تیم در این دوره هم موفق شد در مرحله نیمه نهایی با برتری برابر برزیل برای دومین بار متوالی به مرحله نهایی صعود کند و این بار هم می‌خواهد قهرمانی خود را در مسابقات جام جهانی تکرار کند.

تیم ملی فوتسال پرتغال برای اولین بار موفق شده است به دیدار نهایی راه پیدا کند. آن‌ها در دوره گذشته مسابقات جام جهانی بعد از صعود به جمع ۴ تیم پایانی در دیدار رده بندی برابر تیم ملی فوتسال ایران شکست خورده و به مقام چهارمی رقابت‌های جام جهانی دست پیدا کردند. پرتغالی‌ها امیدوار هستند در دیدار فردا بتوانند برابر آرژانتین پیروز شده و بعد از سال‌ها، فوتسال پرتغال را به بام قهرمانی جهان برسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها