سباستین تیل: وقتی به رئال مادرید گل زدم، می لرزیدم/ تلفنم به مرز انفجار رسیده

هافبک تیم فوتبال شریف احتمالا بهترین شب عمرش را سپری کرد.

سباستین تیل: وقتی به رئال مادرید گل زدم، می لرزیدم/ تلفنم به مرز انفجار رسیده

شریف مولداوی پس از پیروزی مقابل شاختاردونتسک در هفته اول، توانست شب گذشته با نتیجه 2-1، رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو مغلوب کند. سباستین تیل، هافبک لوکزامبورگی شریف که در دقایق پایانی بازی با یک شوت سرکش و دیدنی دروازه مادریدی ها را فرو ریخت، در مصاحبه با گل، درباره احساساتش پس از گل مهمش به رئال مادرید و اهداف شریف صحبت کرد:

وقتی چنین موقعیتی گیرتان می آید، تردید نمی کنید. یا توپ را به خارج از استادیوم می فرستید یا به تور دروازه. پس از این که شوتم وارد دروازه شد، خیلی خوشحال بود. لحظه دیوانه واری بود. به همه طرف می دویدم و می لرزیدم. در رختکن، جو فوق العاده بود. تلفن های همه زنگ می خورد. بازی مان عالی بود. ما مثل یک تیم متحد برنده شدیم و این راز کار ماست. هزاران پیام دریافت کرده ام. تا همین الان تلفنم زنگ می خورد و در حال صحبت کردن هستم. موبایلم از حجم پیام ها به مرز انفجار رسیده است. قبلا هم وقتی در لوکزامبورگ بازی می کردم، چنین اتفاقی افتاده بود.

در سال 2017 در انتخابی لیگ اروپا به رنجرز اسکاتلند گل زدم و مردم به من زنگ می زدند اما این بار حالا کار بزرگ تری انجام داده ام. اهداف شریف؟ بازی به بازی فکر می کنیم. ما خودمان را محدود به کسب 10 یا 11 امتیاز نخواهیم کرد. پیش از هر بازی، حریف را تحلیل می کنیم و برای برد به زمین می رویم. حالا می دانیم که چهار بازی بسیار سخت پیش رو داریم.

منبع: طرفداری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها