آنچلوتی: نگران نیستم چون با بدشانسی شکست خوردیم/ داور چهارم به من بی احترامی کرد

سرمربی رئال مادرید از شکست تیمش مقابل نماینده مولداوی ناراحت اما نگران نیست.

آنچلوتی: نگران نیستم چون با بدشانسی شکست خوردیم/ داور چهارم به من بی احترامی کرد

کارلو آنچلوتی در بدترین بازی ممکن، مقابل تیمی که دومین بازی تاریخش در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کرد، اولین شکست فصل را متحمل شد و با 3 امتیاز در رده دوم گروه D قرار گرفت.

بازگشت لیگ قهرمانان اروپا به سانتیاگو برنابئو چندان خوشآیند نبود و سرمربی ایتالیایی بعد از بازی گفت:

بیش از اینکه نگران باشیم، احساس ناراحتی می کنیم چون فرصت های زیادی برای کسب سه امتیاز بازی داشتیم. تیم کار خود را انجام داد و با جدیت و تعهد فوق العاده ای بازی کرد و جزئیات کوچک در نهایت گران تمام شدند. موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم در 30 متر آخر عملکرد بهتری داشته باشیم. توضیح این شکست وقتی سخت می شود که عملکرد تیممان را ببینید.

این می تواند درس خوبی برای آینده باشد. با توجه به عملکردی که داشتیم، ما در مورد شکستی صحبت می کنیم که تیم سزاوار آن نبود. شریف خیلی خوب دفاع کرد و در خط دفاعی هم فشرده بودند. چینش خوبی داشتیم و بارها ساختار دفاعی آنها را شکستیم و بارها توپ را به روی دروازه فرستادیم. تنها نقطه ای که کم آوردیم، در جزئیات کوچک بازی بود. به خاطر کمی بدشانسی بازی را واگذار کردیم.

عملکرد ادن هازارد
او بازی خوبی داشت و ارتباط خوبی با بنزما داشت و موقعیت هایی هم برای گلزنی داشت. او به سمت دروازه شوت زنی کرد اما دروازه بان آنها عملکرد خوبی داشت. تنها چیزی که او کم دارد یک گل است.

امروز با ترکیب 2-4-4 بازی کردیم. ما وینیسیوس جونیور را در جناح سمت چپ داشتیم و والورده، هازارد و ناچو در سمت راست جا عوض می کردند. با 3-3-4 به میدان نرفتیم چون معمولاً با حضور هازارد با آن چینش بازی می کردیم. کاماوینگا به بازی در سمت چپ عادت دارد چون بارها وقتی جوان تر بوده در آن پست بازی کرده است. دلیل شکست ما حضور کاماوینگا در دفاع چپ نبود. ما کاملاً بازی را تحت کنترل داشتیم و سپس من تعویض هایی در مرکز میدان انجام دادم تا کمی نفس تازه به تیم تزریق کنم.

دریافت کارت زرد از داور
مربوط به داور چهارم بود، چون حس کردم او به اندازه کافی به من احترام قائل نشد. در نهایت، به او گفتم که من در 130 بازی لیگ قهرمانان مربیگری کرده ام و اولین بار بود که به خاطر هیچ و پوچ کارت زرد دریافت کردم. او به من گفت که وارد زمین شده ام اما بازی متوقف شده بود چون آنها سیستم VAR را چک می کردند. این بی احترامی است و این را به او و ناظر بازی هم گوشزد کردم. نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم.

منبع: طرفداری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها