ادعای عجیب کوریره دلواسپورت درباره رونالدو

نشریه ایتالیایی کوریره دلواسپورت درباره آینده ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ادعای دور از انتظاری را مطرح کرده است.

ادعای عجیب کوریره دلواسپورت درباره رونالدو

روزنامه کوریره دلواسپورت در گزارشی اختصاصی مدعی شده است که کریستیانو رونالدو، مدیربرنامه‌هایش ژرژ مندز را مأمور کرده است که این بازیکن پرتغالی را به منچسترسیتی پیشنهاد دهد.

این آخرین فصل قرارداد رونالدو با یوونتوس است و طبق گزارش‌هایی که طی یکی دو ماه اخیر توسط رسانه‌های ایتالیایی و غیرایتالیایی منتشر شده، بانوی پیر آماده است که او را در ازای 30 میلیون یورو بفروشد. یوونتوس این مبلغ را می‌خواهد تا مطمئن شود که متحمل ضرر نمی‌شود. علاوه بر آن، با فروش رونالدو بار مالی سنگینی از روی دوش بیانکونری برداشته می‌شود، چرا که در حال حاضر سالانه 30 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

پیش از این شایعاتی درباره تمایل رونالدو برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد یا رئال مادرید وجود داشت اما اکنون کوریره دلواسپورت مدعی شده است که مقصد مورد نظر ستاره 36 ساله منچسترسیتی است و به همین دلیل هم مندز او را به سران باشگاه انگلیسی پیشنهاد داده است.

سیتی بعد از جدایی سرخیو آگوئرو شدیداً به خرید یک مهاجم جدید نیاز دارد و در تلاش است که هری کین را از تاتنهام بخرد، اما حتی پیشنهاد 150 میلیون یورویی‌اش برای خرید ستاره خط حمله تیم لندنی هم نتوانسته است نظر مالک باشگاه را جلب کند.

ادعای کوریره درباره مقصد مورد نظر رونالدو در حالی است که پیوستن او به سیتی از جانب هواداران تیم سابقش منچستریونایتد نوعی خیانت محسوب می‌شود، هوادارانی که همیشه امیدوار بودند روزی این ستاره پرتغالی به اولدترافورد برگردد.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها