رئیس پیشین یوونتوس: رونالدو هر چه زودتر برود، بهتر است

رئیس پیشین باشگاه یوونتوس به مدیران فعلی این باشگاه توصیه کرد که تابستان همین امسال ستاره پرتغالی‌شان را بفروشند.

رئیس پیشین یوونتوس: رونالدو هر چه زودتر برود، بهتر است

جووانی کوبلی جیگلی می‌گوید ماندن کریستیانو رونالدو در یوونتوس نه تنها به سود این تیم نیست بلکه به ضرر آن خواهد بود و شانسش را برای پس گرفتن عنوان قهرمانی سری کاهش می‌دهد.

رونالدو که آخرین فصل قراردادش با یوونتوس را سپری می‌کند، در اولین بازی این تیم در فصل جدید نیمکت‌نشین شد و همین موضوع بر شایعات موجود درباره احتمالی جدایی‌اش از بانوی پیر افزود، چیزی که جووانی کوبولی جیگلی امیدوار است در 6 روز باقی مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات رخ دهد. در خصوص آینده رونالدو هم شایعاتی شکل گرفته مبنی بر اینکه او خواهان پیوستن به منچسترسیتی است یا اینکه در صورت جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن باشگاه فرانسوی به سراغ رونالدو خواهد رفت.

در هر صورت رئیس سابق باشگاه یوونتوس (2006 تا 2009) امیدوار است که رونالدو از بیانکونری برود. او به سایت سری A نیوز، گفت: من همیشه حرفم را رک و راست زده‌ام. خرید رونالدو برای یوونتوس اشتباه بود. جبران سرمایه گذاری که برای خرید او شکل گرفت غیرممکن است و تا زمانی که او در تیم باشد وضعیت به همین منوال خواهد بود. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما من باید بی‌تعارف حرفم را بزنم. هرچه زودتر او از یووه بروند، هم برای خودش بهتر است هم برای یوونتوس.

جیگلی افزود: من امیدوارم که ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی یوونتوس) بداند چطور به استفاده کردن از رونالدو مانند کاری که در بازی مقابل یوونتوس انجام داد، ادامه دهد. منظورم استفاده هوشمندانه از رونالدو در جریان بازی است. رونالدو با حضورش در عملکرد خط حمله تیم اخلال ایجاد می‌کند. بدون او، سایر بازیکنان می‌توانند کار گروهی بهتری را به نمایش بگذارند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها