با امضای قراردادی در پاریس؛

ستاره وست‌بروموویچ با ۳۲ میلیون یورو به الهلال پیوست

ماتیوس پریرا ستاره برزیلی باشگاه وست‌بروموویچ انگلیس با پرداخت ۱۷ میلیون یورو بابت مبلغ رضایتنامه‌اش و امضای قراردادی سه ساله به باشگاه الهلال عربستان پیوست.

ستاره وست‌بروموویچ با ۳۲ میلیون یورو به الهلال پیوست

باشگاه الهلال که از مدت‎ها پیش به دنبال جذب یک هافبک طراح برای جانشینی سباستین جیووینکوی ایتالیایی بود بعد از چند مرحله مذاکره ناموفق با باشگاه وست‌برومویچ بالاخره با جلب موافقت طرف انگلیسی ماتیوس پریرا را با امضای قراردادی سه ساله به خدمت گرفت و بر این اساس جیووینکو به‌زودی راهی باشگاه پائوک یونان خواهد شد.

این قرارداد روز گذشته در شهر پاریس با حضور نمایندگان دو باشگاه عربستانی و انگلیسی به امضا رسید و پریرا تا سال 2024 میلادی بازیکن باشگاه الهلال خواهد بود.

براساس توافقات صورت گرفته سعودی‌ها مبلغ 17 میلیون یورو را در دو نوبت به وست‌بروموویچ پرداخت خواهند کرد و پریرا با دستمزد سالانه 4.8 میلیون یورو برای الهلال بازی می‌کند تا مجموع هزینه این انتقال با هزینه‌های جانبی نزدیک به 32 میلیون یورو رقم بخورد.

ستاره برزیلی پیش از این با توجه به مخالفت وست‌برومویچ با انتقالش به جمع آبی‌پوشان ریاض اعلام کرده بود پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال می‌تواند زندگی او و خانواده‌اش را تغییر بدهد.

پریرا که حالا گران‎ترین بازیکن حاضر در فوتبال عربستان و حتی خاورمیانه به شمار می‌رود پیش از شروع فصل جدید لیگ عربستان جهت انجام تست‌های پزشکی و سایر تشریفات وارد ریاض خواهد شد و در فهرست آسیایی الهلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار حساس برابر استقلال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها