غیبت ستاره ۳۲ میلیون یورویی در اولین بازی الهلال/ پریرا قبل از تسویه حساب با جووینکو اجازه حضور در تمرینات را ندارد

ستاره برزیلی الهلال که با قراردادی به ارزش بیش از ۳۲ میلیون یورو به گران‎ترین خرید تاریخ فوتبال عربستان تبدیل شد اجازه حضور در تمرینات تیم جدیدش را پیدا نکرده است.

غیبت ستاره ۳۲ میلیون یورویی در اولین بازی الهلال/ پریرا قبل از تسویه حساب با جووینکو اجازه حضور در تمرینات را ندارد

تیم فوتبال الهلال شنبه شب در نخستین هفته از لیگ عربستان مقابل الطائی قرار می‎گیرد، اما ژاردیم پرتغالی نمی‎تواند از شاخص‌ترین ستاره تیمش در این بازی استفاده کند.

قهرمان فصل گذشته فوتبال عربستان با خرید هافبک برزیلی وست بروموویچ حالا هشت بازیکن خارجی در اختیار دارد در حالی که طبق قوانین لیگ این کشور تنها مجاز به استفاده از هفت بازیکن خارجی است و باید نام یک بازیکن از فهرست الهلال خارج شود.

پیش از این قرار بود سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی و بازیکن سابق یوونتوس با انتقال به پائوک یونان جای خالی را برای انتقال پریرا در فهرست فراهم کند، اما پائوک از ادامه مذاکرات منصرف شد و جووینکو پس از انتقال نجومی ستاره برزیلی اعلام کرده است بدون دریافت مطالبات کامل خود از الهلال جدا نخواهد شد.

براین اساس باشگاه الهلال تا پیش از هفته دوم فرصت دارد با تسویه حساب و پرداخت مطالبات جیووینکو با توافق دوجانبه نام این بازیکن را از فهرست خارج کند و پس از آن ماتیوس پریرا با ثبت قرارداد رسمی مجوز بازی در مسابقات فصل جدید فوتبال عربستان را پیدا خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه عربستانی 17 میلیون یورو به‌عنوان هزینه رضایت‌نامه خرید جدید به وست بروموویچ پرداخت خواهد کرد و بر اساس قرارداد سه ساله، سالانه 4.8 میلیون یورو به‌عنوان دستمزد به ستاره برزیلی می‌پردازد، اما هنوز امکان استفاده از این خرید گرانقیمت را پیدا نکرده است.

نکته جالب توجه این است که ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال تا زمان ثبت قرارداد رسمی اجازه حضور پریرا در تمرینات را صادر نکرده و هافبک برزیلی فعلاً تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می‎کند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها