بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و مربی تیم ملی جوانان در گفتگو با خبرفوری:

می‌توانستیم با اختلاف ۳ گل برابر عراق پیروز شویم / ایران یک سروگردن از تیم های آسیایی بالاتر است

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و مربی تیم ملی جوانان گفت: ایران مقتدرانه مقابل عراق به پیروزی رسید اما می‌شد گل‌های بیشتری زد.

می‌توانستیم با اختلاف ۳ گل برابر عراق پیروز شویم / ایران یک سروگردن از تیم های آسیایی بالاتر است

محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبر فوری اظهار داشت: پیروزی تیم ملی ایران مقابل عراق را به مردم خونگرم کشورمان تبریک می‌گویم، به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نیز بابت بازی خوب و با تعصب‌شان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

وی ادامه داد: در نیمه اول سردار آزمون گل به موقعی به عراقی‌ها زد، بعد از آن عملا تیم حریف حرفی برای گفتن در زمین نداشت.

برزگر با اشاره به اینکه تیم ملی روز به روز پخته تر می‌شود گفت: تیم ملی کشورمان یکبار دیگر اقتدار فوتبال ایران را به همگان نشان داد و ثابت کرد ایران یک سر و گردن از سایر تیم‌های آسیایی بالاتر است.

وی با بیان اینکه فرصت‌های زیادی در این دیدار از دست دادیم عنوان کرد: ایران در نیمه دوم فرصت های گلزنی زیادی داشت که اگر توپ‌ها درون دروازه قرار می‌گرفت با اختلاف ۳ گل به پیروزی می‌رسیدیم.

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • صادق
    0

    درست میفرمایند ، ولی ما رای نمی دهیم!!!

  • ناشناس
    0

    راز پیروزی و شکست و موفقیت و ناکامی بشر در چیست؟ --- منبع حقیقی تامین و تضمین همه ی نیازهای بنیادین زندگی بشر در همه عرصه های زندگی خداوند آفریدگار جهان هستی است . بشر با حس تجربی خود در یافته است دست رسی او به همه خیرها در زندگی خود بدون استفاده بهینه از انواع آفریده های موجود در جهان هستی ؛ این نیازها تامین و تضمین نمی شوند. بشر با کمک سرشت خود یقین پیدا کرده است رسیدن به این استفاده بهینه در حد ایدآل مطلوب و بی نقص تنها با دانش و توان فردی و اجتماعی ناچیز وناقص او امکان پذیر نیست. بشر در تلاش برای رسیدن به استفاده بهینه از انواع آفریده ها برای تامین و تضمین نیازهای زندگی فردی و اجتماعی خود با دانش و توان ناچیز و ناقص خود اگر مؤمن نباشد نقش خدا و کمک اورا نادیده می گیرد و با ریسک بدنبال شکار فرصتها می رود. بشر با عقل تحلیل گر خود در یافته است در عرصه ی آکنده از مجهول فرصتها هیچ تضمینی برای رسیدن او به موفقیت و پیروزی کامل وجود ندارد. خداوند با وحی خود به پیامبران به بشر گوشزد کرده است که بعلاوه ی تلاش پاک و مشروع بشر ؛ تنهاراه موفقیت و پیروزی برای تامین و تضمین نیازها در همه عرصه های زندگی توکل به علم و حکمت جهان شمول یگانه ذات اقدس او است که تنها منبع بی نقص تامین و تضمین همه نیازها در همه ی زمینه های زندگی است. اگر بشر به نقش بی جایگزین یگانه ذات اقدس خداوند در اداره ی بی نقص جهان آفرینش ایمان داشته باشد برای تامین سالم و مطلوب همه ی نیازهای فردی و اجتماعی خود با تلاش ؛ همیشه از علم و حکمت جهان شمول خداوند استمداد می طلبد و با تلاش بشری ناچیز خود تنها به خداوند که همه ی خیرهای جهان هستی را در اختیار خود دارد توکل می کند واز او استمداد می طلبد. أما اگر بشر به هر دلیلی این توکل و استمداد را نا دیده بگیرد و به آن بی تفاوت باشد و تنها به دانش و توان ناچیز ناقص خود مغرور شود همیشه در مشکلات تامین نیازهای خود با دشواریها رو به رو خواهد شد و هیچ تقلا و دست و پا زدنی اورا به موفقیت و پیروزی سالم مطلوب نخواهد رساند. بشر با دوری از خداوند و با نادیده گرفتن نقش بی بدیل یگانه ذات اقدس او اگر تنها به هوش و زرنگی ناقص و ناچیز خود تکیه کند و به این هوش و زرنگی مغرور شود همیشه تا پایان عمر با طوفان مشکلات روز افزون رو به رو خواهد بود و همیشه زندگی پر تلاطمی خواهد داشت و دیر یا زود در نهایت در این طوفان متلاطم غرق خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها