اموال باشگاه استقلال توقیف می‌شود

کارمندان باشگاه استقلال از محل کارشان به بیرون رانده شده‌اند!

اموال باشگاه استقلال توقیف می‌شود

کارمندان باشگاه استقلال تهران هم شرایط عجیبی را همانند بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم تحمل می‌کنند و امروز ظهر با اتفاقی عجیب از محل کارشان بیرون رانده شدند!

ماجرا از این قرار است که فردی ناشناس با در دست داشتن حکم توقیف اموال به باشگاه مراجعه کرده و به همراه دو مامور نیروی انتظامی برای جمع آوری وسایل داخل باشگاه اقدام می‌کند.

بر همین اساس کارمندان باشگاه محل ساختمان را ترک کرده و فرد ناشناس هم با یک خودروی باری سعی دارد تا اموال داخل ساختمان را تخلیه کند!

این اتفاق درحالی رخ داده است که باشگاه استقلال با مشکلات عجیب مالی دست و پنجه نرم می‌کند و اخیرا اعضای هیات مدیره باشگاه خواستار برکناری احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه شده‌اند.

منبع: ایلنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • mohammad
    0

    شاهد جایگاه باشگاه استقلال در دوره مسعود سلطانی فر هستید ولی باز هم وزیر استقلالیه!!! ما هواداران استقلال شاهد ویرانی باشگاهمون در دوران مسعود سلطانی فر هستیم.

  • ستاره قلابی
    0

    تنها وزیر مقصر نیست نام تاج کبیر را خیلی‌ها برنمی تابند کمر به نابودی این تیم نهاده اند

  • مرضیه
    0

    پسر اسطوره بود گفت بزودی کل باشگاه تاجو میخرم وانت اورده جمع کنه ببره کلشو خریده خب

  • عادل
    0

    عوضش پول مربی ها و بازیکنان خارجی در پیتی مثل ویلموتس و......را ولو ازجیب کارگران و بازنشستگان میدهند یکی دیگر از شاهکارهای وزارت ورزش دولت تدبیر وامید ..........

  • razieh
    0

    بیچاره ها رو جمع کردن

  • احسانی
    0

    مددی حیا کن استقلالو رهاکن

  • یا کریم بابا
    0

    همش سیاه بازیه اگر پول ندارن چطور تنها تیمی هستن که بیشترین و گرانترین بازیکن های خارجی را در اختیار دارن چطور با توجه به ممنوعیت اشتغال و به کارگیری مربیان خارجی از ایتالیا کمک کمک مربی استخدام میکنن

  • سید
    0

    این ستاره های آسیایی بدجوری عقده شده برای بعضی از مسئولین بدبخت ها دیدن تو جام باشگاهی آسیا ستاره نمیارند تیم ملی رو کردند پر از لنگی بلکه این جا قهرمان آسیا بشن که متاسفانه بار کج به منزل نمی رسد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها