مجیدی: امسال باید یک جام به هواداران استقلال بدهیم/ تمرینات از دو روز دیگر شروع می‌شود

مدیراجرایی تیم فوتبال استقلال گفت: طبق برنامه فرهاد مجیدی قرار است تمرینات برای فصل پیش‌رو از دو روز دیگر آغاز شود.

مجیدی: امسال باید یک جام به هواداران استقلال بدهیم/ تمرینات از دو روز دیگر شروع می‌شود

فرزاد مجیدی پس از خروج از باشگاه استقلال درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ما به هواداران بدهکار هستیم و در دیدار فینال جام حذفی خجالت زده و شرمنده آنها شدیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال پس از امضای قرارداد از تلاش او و فرهاد مجیدی برای حل مشکلات استقلال صحبت می‌کنند، گفت: لطف و محبت بازیکنان است. یک مجموعه برای اینکه موفق شود، باید یکدل باشد. امسال باید یک جام به هواداران بدهیم و یک حمله قوی به آسیا داشته باشیم.

مدیراجرایی تیم فوتبال استقلال در رابطه با زمان آغاز تمرینات آبی‌پوشان برای فصل جدید تصریح کرد: طبق برنامه فرهاد، تمرینات از دو روز دیگر آغاز می‌شود. اعضای هیئت مدیره و مدیریت بیشتر از همه پیگیر زمین تمرین بودند و امروز یکدلی را در مجموعه بیشتر می‌بینیم. هواداران استقلال صبور باشند. درست است هر چیزی بگویند حق دارند و در مقابل آنها سر تعظیم فرود می‌آوریم، اما بدانند شبانه‌روزی در حال تلاش کردن هستیم.

مجیدی در خصوص جذب اشکان دژاگه عنوان کرد: اجازه دهید درباره اسم‌ها صحبت نکنیم. فرهاد لیستی داده و باشگاه تلاش می‌کند برای خوشحالی هواداران آنها را جذب کند. خوشبختانه بازیکنانی که امروز آمدند قرارداد امضا کردند و کسی دست خالی نرفت. عشق به استقلال و پیراهن این تیم یکبار دیگر در این مجموعه ثابت شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا طبق صحبت‌های فرهاد مجیدی صحت دارد که رقم پیشنهادی برخی از بازیکنان بالا بوده است، گفت: فرهاد واقعیت‌ها را گفت و اجازه دهید خودش در زمان مناسب صحبت کند.

منبع: تسنیم

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها