پیروانی: مدیرعامل سپاهان قرارداد ویلموتس را بسته و حالا می‌ترسد صحبت کند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیرعامل سپاهان به خاطر نقشی که در قرارداد ویلموتس داشته می‌ترسد صحبت کند.

پیروانی: مدیرعامل سپاهان قرارداد ویلموتس را بسته و حالا می‌ترسد صحبت کند

افشین پیروانی درباره حواشی دیدار تیمش برابر سپاهان و صحبت‌های رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: ابتدا باید خدمت آقای فتاحی که صحبت‌هایی مطرح کردند بگویم شما بحث شهدا را پیش کشیدید اما انگار از روی کاغذ می‌خوانید. طبق برنامه قرار نبود از طرف باشگاه سپاهان سرپرست این تیم صحبت کنند ولی به هرحال من صحبت می‌کنم. شما بعداز بازی به سمت داور نرفتید و هیچ اتفاقی رخ نداد و ما در کمال صحت وسلامت به ورزشگاه آمدیم.

بحث‌هایی مطرح می‌شود که فرار رو به جلو است. در جلسه پیش از بازی از یگان ویژه تشکر کردم اما اینکه می‌گویند ما چیزی از اتفاقات رخ داده نمی‌دانیم پس این فیلم‌ها چه چیزی را نشان می‌دهند؟ ما بازی خوبی برابر تیم پولدار سپاهان به نمایش گذاشتیم اما حاشا کردن خوب نیست.

وی افزود: آقای فتاحی بعد از بازی به داور اعتراض می‌کند و درگیری آغاز می‌شود. خیلی هم اتفاق خاصی رخ نداد. وقتی روی نیمکت بودیم یک تصویر بردار به نیمکت ما نزدیک می‌شد و گفتیم به کنار برو اما نرفت و بعد پشت دروزاه به حامد الفاظی را گفته بود.

در این گفت‌گو پیروانی درباره هویت فردی که در کنار نیکت پرسپولیس حضور داشت هم گفت: این فرد هیچ سمیتی در تیم ندارد و یک هوادارا است و در لیست پرواز تیم هم نیست اما بهتر است سپاهانی‌ها بگویند افراد اضافه در کنار زمین چه کسانی بودند؟ ناظر بازی، بازی را یک دقیقه دیر تر شروع کرد و کسی هم دلیش را نمی‌داند. افراد اضافی در کنار زمین بودند و کسی هم نمی‌داند چه کسانی بودند.

او در ادامه درباره اظهارات فتاحی که عنوان کرد آن فرد مشکوک در راهروی نزدیک رختکن پرسپولیس رفت و آمد می‌کرد هم گفت: این به ما مربوط است. آدم اضافی زیاد بودید.

در ادامه این گفت‌وگو میان فتاحی و پیروانی جدال لفظی شکل گرفت و سرپرست تیم پرسپولیس خطاب به سرپرست سپاهان گفت: ما امسال سه جام می‌گیریم. جام گرفتن به هر قیمتی نیست. پرسپویس تیم بزرگی است و اگر جام گرفتیم به لطف خدا و تلاش باشگاه بوده است و از کسی هم با شو تقدیر نکردیم.

وی افزود: محرم نویدکیا از نظر اخلاقی قبال احترام است اما گفتند در دعوا نبودند اما عکس‌ها مشخص می‌کند در دعوا حضور داشت.

او همچنین درباره ادعای محرم نویدکیا که گفته بود شینده از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان گفته‌اند روی زمین بیفتند هم گفت: سیامک نعمتی از ناحیه کتف مصدوم شده بود و مربی تیم ما به او گفت اگر نمی‌توانی بازی کنی روی زمین بخواب و این یک فاجعه نیست. فاجه سرباز احمدی است که دیگر نمی‌تواند ببیند.

پیروانی در پایان درباره مدیرعامل باشگاه سپاهان هم گفت: مدیر شما قرارداد ویلموتس را بست و الان می‌ترسد بیاید حرف بزند. ما تیمی با 40 و 50 میلیون هوادار هستیم و هر جایی می‌رویم هوادرا داریم و بنابراین باید نامه بنویسیم که امنیت تیم ما حفظ شود.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • سید
    0

    ممد علی یا همان حاشیه ساز معروف که پرونده خودش هنوز دچار ابهام است صحبت از ویلموتس می کند متاسفانه در کشور ما رسانه دیداری و شنیداری طوری برنامه ریزی می کنند که عده ای برایشان قابل باور است که ماست که از بدیهیات است که سفید است بپذیرند که سیاه است. در خصوص تیم فدراسیون فوتبال یا همان پرسپولیس هم همین مصداق دارد. تمام مربیان لیگ طی سال های گذشته از مهندسی فوتبال صحبت کردند و همگی به اتفاق گفتند که از یک تیم حمایت های ویژه می شود. تیم پرسپولیس بیشترین حاشیه سازی را چه در بازی های داخل خانه و چه در خارج از خانه داشته ولی هنوز مسئولین فوتبال ما دنبال مقصر در جای دیگر هستند. توهین و تحقیر به دیگر تیم ها و حتی بدتر از آن در بازی های آسیایی که صحبت از نادرشاه کردند بیانگر این است که این به اصطلاح باشگاه لوس و ناز نازی که مورد حمایت وزارت ورزش و صدا و سیما می باشد دچار فقر فرهنگی و خود بزرگ بینی شده و مسئولین این تیم باورشان شده که واقعا فقط این تیم در ایران وجود دارد. مصداق بارز فوتبال کثیف یعنی تیم پرسپولیس

  • داود
    0

    آقایی پیروانی تا دیروز جلوی آقای ساکت تا کمر خم میشدی .حالا در باره او حرف میزنی.شما هر دفعه با افراد گونا گون جر و بحث میکنی تا در قلب طرفداران پرسپولیس جا بگیری ولی با این حیله نمیشه .حرفهای بیجا شما کجا وحرفهای آقای نوید کیا که سنجیده سخن میکوید کجا.پرسپولیسی اصیل بودم و در زمان سلطان پروین همیشه در مسابقات بعنوان تماشاچی در آزادی بودم .ولی الان با بودن شما ها که فقط بفکر جیب خودتان هستید حالم از فوتبال بهم میخوره.

  • احمد رضا
    0

    چقدر شما از سپاهان وحشت دارید. خواب و خوراک تان به هم می ریزد وقتی می بینید سپاهان با یک مربی بومی و تازه کار بالای سرتان ایستاده است. مواظب سلامتی خودتان باشید زیرا حسادت و کینه ی شتری بد جوری انسان را به هلاکت می اندازند.

  • داود نفر
    0

    آقای پیروانی با این هم بازیکن درجه یک .بخدا اگر خودم مربی پرسپولیس باشم با 12 امتیاز بیشتر از تمام تیم ها لیگ برتری به مقام قهرمانی میرسم. البته با احترام به آقای گل محمدی.اینقدر نگید 4دوره پشت سر هم قهرمان شدیم . اگر توانستید با تیم سایپا یا پیگان به قهرمانی رسید ید شرط است .همین جا به شما قول میدم اگر تا آخر عمرت مربی این تیمها بودی و قهرمانی کسب کردی .اون موقع داد بزن.نه الان .همین الان قسم میخورم اگر مربی پرسپولیس باشم با امتیاز بالا تر از بقیه تیمها قهرمانی را کسب میکنم.

  • علیرضا
    0

    افشین جان دادا اون مسجده کوجا بود ؟ فرشهاش چیطو بود؟ شوما خودت اینکاره ای دادا نیمیخاد ببندی به ساکت جوون ما

  • م.ر
    0

    چقد اصفهانی پیام گذاشته یا ابلفض.ی کلام ختم کلام اصفهانیا باید تو قفس بازی کنن وگرنه گاز میگیرن

    نظرات شما -
    • احمد رضا
      0

      اگر اصفهانی ها با رعایت ادب نظر خود را اعلام کرده اند اما شما با بیان توهین آمیزت به خوبی نشان دادی که چه کسانی باید در قفس به شهرستان ها بروند تا نتوانند با گاز گرفتن دیگران یک شهر را به هم بریزند. تیم مورد حمایت تو به هر شهرستانی می رود باعث آشوب و درگیری در آن شهر می شود. از بس که مغرور و خود بزرگ بین هستند.

  • امیرمحمد
    0

    جناب افشین خان معرفت و ادب و اخلاق را از نوید کیا بیاموز حرفهای بچه گانه نزن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها