عالیشاه: مثبت شدن تست کرونا دلیل تاخیر در تمدید قراردادم بود

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل اینکه دیر به باشگاه آمدم این بود که تست کرونای من مثبت شد؛ هیچ‌وقت با پرسپولیس در مورد مسائل مالی مشکلی نداشتم.

عالیشاه: مثبت شدن تست کرونا دلیل تاخیر در تمدید قراردادم بود

امید عالیشاه پس از تمدید قرارداد دو ساله‌اش با پرسپولیس اظهار داشت: باعث غرور و افتخار من است که بتوانم نزدیک به یک دهه پیراهن پرسپولیس را بپوشم و خوشحالم که این موضوع تداوم داشته باشد. امیدوارم بتوانیم این موفقیت ها را ادامه دهیم و باعث خوشحالی هواداران‌مان باشیم.

وی در مورد اینکه مقطعی در پرسپولیس نیمکت نشین شده بود، افزود: خوشحالم بتوانم حتی ذره کوچکی به تیمم کمک کنم. بازیکنی که بازی نکند و بگوید خوشحال است مطمئن باشید که دروغ گفته است. من هم همینطور اما زمانی که ببینم می توانم به تیم کمک کنم خوشحال می شوم. تا زمانی که پیراهن پرسپولیس را بر تن دارم مضاعف تلاش می کنم تا به پرسپولیس کمک کنم.

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسولیس در رابطه با ادامه دادن راه قهرمانی‌ها گفت: تمام تمرکز ما فعلا روی استقلال تاجیکستان است. نمی‌توان از الان برای قهرمانی صحبت کرد. بازی خیلی سختی در پیش داریم اما حریف توسط کادر فنی آنالیز شده است. امیدوارم با تمرینات پیش رو این بازی را موفق پشت سر بگذاریم و آن زمان می توان به آینده فکر کرد.

وی در رابطه با جدایی سه بازیکن تیم اضافه کرد: پرسپولیس مانند یک قطار در حال حرکت است. مهم این است که نام پرسپولیس بالا برسد. از احمد نوراللهی، حسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو که هنوز جدایی اش قطعی نیست تشکر می کنم که با وجود همه مشکلات پای تیم ماندند. حسین کنعانی با مچ مصدوم و احمد با کمر مصدوم برای پرسپولیس از جان مایه گذاشتند.

عالیشاه افزود: برخی یکسری مبالغ را عنوان می‌کردند که من چند میلیارد از تیم می خواهم که این موضوع از واقعیت به دور بود. دلیل اینکه من برای تمدید قرارداد با تاخیر به باشگاه آمدم این بود که قرار بود به مسافرت خارج از کشور بروم اما تست کرونای من مثبت شد و دو روز بعد دوباره تستم منفی شد. برای اینکه می‌خواستیم کسی نگران نشود، دیر به باشگاه آمدم اما مشکل مالی با پرسپولیس نداشته و ندارم.

منبع: ایرنا

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها