سکان فوتبال به چه کسی می‌رسد؟

انتخابات فدراسیون فوتبال برای شناخته شدن سی و پنجمین رئیس فوتبال ایران تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود.

سکان فوتبال به چه کسی می‌رسد؟

انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها انتظار تا ساعتی دیگر و از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجلاس سران آغاز می‌شود.
بعد از آنکه اساسنامه فدراسیون با توجه به ایراداتی که فیفا از آن گرفته بود در نهایت پس از بازنویسی نهایی مورد تایید فدراسیون جهانی فوتبال قرار گرفت؛ امروز موعد انتخابات این فدراسیون فرا رسیده و از بین چهار نامزد؛ کیومرث هاشمی، مصطفی آجرلو، علی کریمی و شهاب الدین عزیزی خادم یک نفر برای چهار سال آینده به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد.
تعداد اعضای حاضر در مجمع امروز فدراسیون ۸۹ نفر است و فرد منتخب باید از اعضای مجمع تعداد نصف به اضافه یک رای را به دست بیاورد تا به عنوان رئیس جدید انتخاب شود در غیر این صورت انتخابات امروز به دور دوم می‌کشد و دو نفری که بیشترین رای را بیاورند به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند.
در انتخابات امروز ۵۷ نفر نیز برای تصدی پست نایب رئیسی، عضو هیئت رئیسه و کارشناسان هیئت رئیسه ثبت نام کرده اند که با یکدیگر درباره این پست‌ها رقابت خواهند داشت.
بدون شک مهم‌ترین دغدغه رئیس جدید فدراسیون فوتبال مشکلات عدیده مالی این فدراسیون و کاهش یافتن منابع مالی و به ویژه حل شدن پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال است که در یک سال اخیر حواشی بسیار زیادی را با خودش به همراه داشت.
فدراسیون فوتبال ایران پس از آنکه در دی سال گذشته مهدی تاج به دلیل بیماری قلبی از سمتش استعفا داده بود تا امروز با سرپرستی حیدر بهاروند اداره می‌شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها