مسی رکورد پله را شکست/ ۶۴۴ گل با پیراهن بارسلونا

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا رکورد جدیدی را از خود با پیراهن این تیم به ثبت رساند.

مسی رکورد پله را شکست/ ۶۴۴ گل با پیراهن بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز (چهارشنبه) در حالی در چارچوب هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا، با نتیجه ۳ بر صفر میزبان خود، وایادولید را از پیش‌رو برداشت و به رده پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد که فوق‌ستاره آرژانتینی این تیم هم رکورد جدیدی را از خود برجای گذاشت.

لیونل مسی با گلی که در دقیقه ۶۵ این بازی به ثمر رساند، شمار گل‌های زده خود با پیراهن بارسلونا را به عدد ۶۴۴ در ۷۴۹ بازی رساند و با گذر از رکورد پله، رکورددار بیشترین گل‌زده برای یک باشگاه شد.

این رکورد پیش از این متعلق به پله، اسطوره فوتبال برزیل بود که در دوره بازیگری‌اش در ۶۶۵ بازی موفق به ثمر رساندن ۶۴۳ گل برای تیم سانتوس شده بود. پله ۱۸ سال عضو این تیم برزیلی بود.

مسی رکورد پله را شکست/ ۶۴۴ گل با پیراهن بارسلونا

مسی پس از این اتفاق تاریخی با منتشر کردن عکسی از خود که عدد ۶۴۴ در این تصویر برجسته است در اینستاگرامش نوشت: زمانی که فوتبال را شروع کردم هرگز تصور نمی کردم حتی یک رکورد بشکنم. همچنین فکر نمی کردم بتوانم از رکورد پله هم عبور کنم. تنها می توانم از تمام کسانی که در این سال ها به کمک کردند، هم تیمی ها، خانواده، دوستانم و تمام افرادی که هر روز از من حمایت کردند قدردانی کنم.

منبع: دنیای ورزش تورنتو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • جنوبیم
    0

    اقا من هروقت قیافه این مسی رو میبینم به هیچ چیز این ستاره فوتبال توجه نمیکنم جز اون فشهای ناموسی که نثار این ستاره کردیم ایول داریم ما ایرانیا هه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      غلط میکنه هرکی بخواد بهش فحش بده

    • نامی
      0

      تورو خونواده خودتم نمیشناسن درباره مسی که ازمشاهیر دنیاست نظرمیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها