استقلال - شاهین؛

قوی ترین خط حمله مقابل ضعیف ترین خط دفاع

تیم‌های دوم و شانزدهم جدول در حالی در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که یک تیم دارای بهترین خط حمله و یک تیم دارای ضعیف ترین خط دفاع است.

قوی ترین خط حمله مقابل ضعیف ترین خط دفاع

«۵۳» و «۵۱»، اعدادی هستند که در لیگ برتر معنای مشخصی دارند. این دو عدد به ترتیب تعداد گل‌های زده استقلال و خورده شاهین بوشهر هستند. اعدادی که نشان می‌دهد آبی های تهران بهترین خط حمله و سفید پوشان بوشهر ضعیف ترین خط دفاعی را دارند.

در واقع دیدار استقلال و شاهین در هفته پایانی تقابل بهترین و خطرناک ترین خط حمله لیگ برابر آسیب پذیر ترین خط دفاعی است. آماری که نشان می‌دهد ممکن است شانس پیروزی شاگردان مجیدی به لطف خط حمله قوی شان در این بازی بالا برود.

آبی پوشان با داشتن مهاجمان خطرناکی چون قائدی، دیاباته و مطهری که هر ۳ نفر رتبه‌های خوبی در جدول گلزنان برتر مسابقات دارند و نشان داده‌اند دروازه هیچ حریفی از گزند آنها در امان نیست، باید با تیمی دیدار کنند که تنها در ۵ دیدار دروازه شان را بسته نگه داشته و در ۲۴ بازی دروازه آنها بین یک تا ۵ بار در هر بازی باز شده است.

بوشهری‌ها در این فصل ۳ بار دروازه‌شان باز شده که مقابل پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن بود. دیدار رفت دو تیم استقلال و شاهین هم با نتیجه ۴ بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید و دیدار برگشت آنها از ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه ۳۰ مرداد در بوشهر برگزار می‌شود.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها