مددی: جلسه هیئت مدیره استقلال با مجیدی درباره نقل‌وانتقالات بود/ هواداران به لیست‌ های منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جلسه امروز هیئت مدیره استقلال با فرهاد مجیدی درباره تمدید قرارداد با بازیکنان و جذب نفرات جدید بود.

مددی: جلسه هیئت مدیره استقلال با مجیدی درباره نقل‌وانتقالات بود/ هواداران به لیست‌ های منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند

احمد مددی در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه در خصوص جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت مدیره استقلال با فرهاد مجیدی، گفت: امروز جلسه هیئت مدیره درباره لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مد نظر آقای مجیدی بود که در این جلسه بنده به اقدامات و روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال توسط کمیته نقل و انتقالات باشگاه اشاره و توضیحات مبسوطی ارائه کردم.

وی تصریح کرد: با تعدادی از بازیکنان تیم که در فهرست تمدیدی‌ها هستند مذاکره کرده‌ایم و همچنین با بازیکنان ورودی هم رایزنی‌ها و مذاکرات در حال انجام است که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سیاست ما در فصل نقل و انتقالات، فعالیت قدرتمند و ساختن یک تیم قوی به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای است و برای رسیدن به این هدف هم اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و هواداران مطمئن باشند که بعد از تعطیلات، با شکلی قدرتمند تمرینات‌مان را برای بازی با الهلال عربستان و رقابت‌های فصل آینده آغاز خواهیم کرد.

مددی در پایان گفت: من از هواداران عزیز می‌خواهم تا از توجه به حواشی و لیست‌های متعددی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، خودداری کنند و مطمئن باشند بنده و هیئت مدیره محترم در باشگاه استقلال همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بر اساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی محترم بتوانیم تیم خوبی را آماده مهیا کنیم.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها