کنترل جدید سامسونگ، انرژی را از امواج رادیویی می‌گیرد

کنترل‌های تلویزیون سامسونگ در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بزرگی در زمینه سازگاری با محیط زیست داشته‌اند. سال گذشته، غول الکترونیکی یک پنل خورشیدی را به پشت تلویزیون خود اضافه کرد تا کنترل از راه دور بتواند از خورشید انرژی دریافت کرده و شارژ شود.

کنترل جدید سامسونگ، انرژی را از امواج رادیویی می‌گیرد

براساس گزارش‌ها امسال نیز سامسونگ ویژگی جدید یعنی شارژ کنترل با فرکانس رادیویی را به محصولات خود اضافه کرده است. کنترل از راه دور جدید می‌تواند علاوه بر خورشید از امواج رادیویی یا وای فای نیز انرژی مورد نیاز خود را دریافت کند. سامسونگ درباره قابلیت جدید خود  می‌گوید ویژگی RF به شما این امکان را می‌دهد تا به طور مداوم کنترل از راه دور خود را به طور کامل شارژ نگه دارید، چه در طول روز و چه در شب (یا احتمالاً اگر تلویزیون خود را در مکانی با نور خورشید کم نگه داشته‌اید).

گزارش‌ها حاکی از آن است که کنترل از راه دور RF همچون کنترل Eco از مواد بازیافتی ساخته خواهد شد و در دو رنگ مشکی و سفید به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود. این کنترل از راه دور دارای طراحی مینیمالیستی با میکروفون برای کنترل صدا و میانبر‌هایی برای Netflix، Disney Plus، Amazon Prime Video و TV Plus سامسونگ خواهد بود.

سخنگوی غول فناوری کره جنوبی گفت که کنترل از راه دور جدید با تمام تلویزیون‌های ۲۰۲۲ خود همراه خواهد بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها