محسن علی‌اکبری: حیدریان مرهمی خواهد بود بر زخم‌های سینمای ایران

محسن علی‌اکبری: حیدریان مرهمی خواهد بود بر زخم‌های سینمای ایران

محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون می‌گوید امیدوار است حضور محمدمهدی حیدریان در سازمان سینمایی مرهمی باشد بر زخم‌های سینمای ایران.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌اله ایوبی در حالی از سمت ریاست سازمان سینمایی کنار رفت که محمدمهدی حیدریان یکی از باتجربه‌ترین مدیران سینمایی به جای او نشست.

محسن‌ علی‌اکبری تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در خصوص انتصاب محمدمهدی حیدریان به عنوان رئیس سازمان سینمایی می‌گوید: «قبل از هر چیز باید به سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت این انتخاب تبریک بگویم. حیدریان چه آن زمان که در سینمافیلم و شبکه جام‌جم بود و چه بعدا که در امور سمعی و بصری معاونت سینمایی مشغول به کار شد نشان داد با مدیری طرف هستیم که شرایط سینمای ایران را به خوبی می‌شناسد.»

تهیه‌کننده فیلم «همیشه پای یک زن در میان است» با اشاره به دوره مدیریت حجت‌اله ایوبی تصریح می‌کند: «متاسفانه جناب ایوبی اطلاعی از شرایط داخلی سینما نداشتند و ما از روز اولی که ایشان در این سِمَت قرار گرفتند بارها و بارها نگرانی خود را اعلام کردیم و گفتیم این انتخاب هم به ضرر ایوبی و هم به ضرر سینمای کشور خواهد بود.»

او می‌افزاید: «ما باید از حیدریان سپاسگزار باشیم که در این شرایط دشوار چنین مسئولیتی را بر عهده گرفته و قبول کرده است سینمای ایران را به مسیر اصلی خود و پیش از دوران مدیریت ایوبی برگرداند.»

تهیه‌کننده «تلفن همراه رئیس جمهور» در خصوص مسائلی که گمان می‌کند حیدریان باید در الویت کاری خود قرار دهد ادامه می‌دهد: «امیدواریم حضور محمدمهدی حیدریان مرهمی باشد بر زخم‌های سینمای ایران. قطعا او خود بیش از همه ما بر اوضاع آگاه است و ما هر چه بگوییم مصداق زیره به کرمان بردن است.»

او در پایان گفت: «قطعا یکی از خواسته‌های ما توجه به سینمای ملی و ارزشی و بها دادن به فیلم‌هایی است که به مباحث مورد نیاز جامعه ایرانی بپردازند. علاوه بر حمایت از چنین آثاری چه در حوزه تولید و چه در حوزه اکران، حفظ حرمت پیشکسوتان نیز مسئله دیگری است که در طول دوران مدیریت حجت‌اله ایوبی مغفول مانده است.»

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها