تاخیر چند روزه در اکران «خوک»

اکران فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی که قرار بود از 12 اردیبهشت‌ماه برای اولین بار در سینماهای کشور به نمایش درآید، به تعویق افتاد.

تاخیر چند روزه در اکران «خوک»

همایون امکانیان از دفتر پخش میکان فیلم درباره علت اکران نشدن این فیلم سینمایی توضیح داد: اکران فیلم خوک به کارگردانی مانی حقیقی به دلیل برخی مشکلات و همچنین آماده نبودن فیلم به تعویق افتاد.

او ادامه داد: اکران این فیلم که قرار بود از 12 اردیبهشت‌ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شود، احتمالا با کمی تاخیر از روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه یا اگر شرایط ایجاد شود زودتر از آن روی پرده خواهد رفت.

فیلم سینمایی خوک به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی در سرگروه سینمایی کوروش جایگزین فیلم به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا خواهد شد.

این اثر سینمایی نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره برلین بود و برای کسب جایزه خرس طلای بهترین فیلم رقابت کرد.

از جمله بازیگرانی که در این اثر ایفای نقش می‌کنند می‌توان به حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پریناز ایزدیار، سیامک انصاری و... اشاره کرد.

در خلاصه داستان خوک آمده است: حسن خشمگین است. او مدتی موفق به فیلم ساختن نشده. ستاره محبوبش صبر ندارد و می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشقش نیست و دخترش بزرگ شده و برای خودش مستقل است. مادرش پیر شده و کم کم حافظه خود را از دست داده و...

منبع: ایسنا

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها