سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

گریم‌های سخت روی پوستم را می‌پذیرم/به خاطر فعالیت‌های خیریه هیچ‌ پولی دریافت نکرده‌ام/ چند سال به صورت حرفه‌ای ورزش رزمی انجام دادم

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درخصوص زندگی سالم گفت: دنیای زیبایی فقط پوشیدن برندهای حرفه ای لباس نیست. دنیای زیبایی در اولین قدم شادابی و جوانی چهره شما است.

گریم‌های سخت روی پوستم را می‌پذیرم/به خاطر فعالیت‌های خیریه هیچ‌ پولی دریافت نکرده‌ام/ چند سال به صورت حرفه‌ای ورزش رزمی انجام دادم

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درخصوص زندگی سالم و استفاده از کلینیک و پزشک متخصص گفت: احساس می‌کنم اگر قدری بیشتر زندگی سالم‌تری داشته باشیم و موارد کوچیکی که در مقابل چشممان نمی‌آید را رعایت نکنیم ضربه‌های بزرگی به پوست و بدن ما خواهند زد.
دنیای زیبایی فقط پوشیدن برندهای حرفه ای لباس نیست. دنیای زیبایی در اولین قدم شادابی و جوانی چهره شما است. یکی از معیارهای چهره جوان داشتن موهایی سالم و زیبا، با استایلی درخشان است که می تواند قضاوت دیگران در مورد شما را تغییر دهد و اولین قضاوت دیگران را که بر حسب ظاهر افراد گرفته می شود را به نفع شما تغییر دهد.
کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو ایران نوین با ۱۴ سال سابقه در زمینه ارائه انواع روش های کاشت مو، کاشت ابرو، پیوند مو، ترمیم مو و تقویت مو با بهره گیری از کادر پزشکی مجرب و پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه ها، در محیطی آرام و بهداشتی و در کنار پرسنل و مشاوران با حوصله در شهر تهران به فعالیت می پردازد.
مجموعه خبر فوری با مشارکت کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو ایران نوین، اقدام به تولید برنامه نوین شو کرده است که در قسمت اول برنامه به گفتگو با سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون پرداخته است.
سوگل طهماسبی در گفتگو با برنامه نوین شو به دغدغه‌های ذهنی‌اش برای رعایت مصرف‌های غذایی اشاره نمود واظهار داشت: سال‌هاست که دغدغه این مورد را دارم مبنی بر اینکه وقتی به رستوران می‌رویم، چرا به اندازه‌ای سفارش غذا می‌دهیم که مقدار زیادی را دور می‌ریزیم.
وی ادامه داد: یک کار سینمایی بازی کرده بودم که آقای معیریان طراح بودند و کار متفاوتی درخصوص گریم روی پوستم بود
این بازیگر تئاتر درخصوص حضور در فعالیت‌های خیریه عنوان کرد: درمورد حضور در فعالیت‌های خیریه هیچ‌گونه پولی دریافت نکرده‌ام چراکه یک کار دلی است.
وی خاطرنشان کرد: چند سال به صورت حرفه‌ای ورزش رزمی انجام دادم که با توجه به مصدومیت شدید مجبور شدم، قطع کنم.
طهماسبی در پایان اضافه کرد: امیدوارم به معنای واقعی از فضای مجازی به درستی استفاده کنیم.

منبع: خبر فوری

15

حجم ویدیو: 28.61M | مدت زمان ویدیو: 00:12:27 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها