تلاش برای اکران آخرین فیلم مرحوم رضا داوودنژاد

علیرضا داوودنژاد خبر داد، مدیران سازمان سینمایی وعده نمایش فیلم اکران نشده رضا داودنژاد را داده‌اند.

تلاش برای اکران آخرین فیلم مرحوم رضا داوودنژاد

«مصائب شیرین ۲» با بازی زنده‌یاد رضا داوودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داوودنژاد، علی داوودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و نیز محمدرضا داوودنژاد سال ۱۳۹۷ به کارگردانی علیرضا داوودنژاد ساخته شد و اگرچه متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر بود، یک سال بعد در جشنواره جهانی فجر رونمایی شد.

این فیلم در همان سال ۱۳۹۸ در تدارک اکران عمومی بود که محقق نشد و بعد از آن هم با شیوع کرونا تا به امروز دیگر رنگ پرده را ندید.

«مصائب شیرین ۲» در ادامه قسمت اول این فیلم، داستان دختری را روایت می‌کند که برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادرش را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی‌ گذشته خود را مرور می‌کنند.

با درگذشت رضا داوودنژاد نام این فیلم اکران نشده و سرنوشت آن بار دیگر مورد توجه قرار گرفت و حالا پس از حدود دو ماه علیرضا داوودنژاد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی یاداوری کرده که در انتظار اکران این فیلم و وعده مدیران و پخش‌کننده فیلم است.

این فیلمساز نوشته: «رییس سازمان سینمایی، معاون سازمان و رفیق شفیق رضا آقای علی سرتیپی مدتی بعد از رفتن او قول دادند که آخرین فیلم رضا را که شاید بهترین بازیگری او هم باشد اکران کنند و همچنان که «مصائب شیرین ۱» برای نسل‌های دهه پنجاه و شصت خاطره‌ساز شد با این فیلم نیز آخرین خاطره سینمایی او را برای دهه‌های هشتاد و نودی و دیگر علاقه‌مندان او ماندگار کنند.»

منبع: سینما اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها