مرد صدای خاص رادیو بستری شد

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رادیو ورزش که به مرد «صدا خاص» رادیو شهره است در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان لاله بستری است.

مرد صدای خاص رادیو بستری شد

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان لاله بستری شد. وی هم اکنون تحت نظر پزشکان است.

 وزیر ورزش و جوانان که در استان گیلان حضور دارد، تلفنی با استاد اسکویی گفتگو کرد و برای این پیشکسوت نامدار رسانه و ورزش آرزوی سلامتی کرد.

کیومرث هاشمی در این مکالمه اظهار کرد: وزارت ورزش، صندوق حمایت از پیشکسوتان و فدراسیون پزشکی ورزشی در کنار استاد اسکویی خواهد بود.

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. 

مرد صدای خاص رادیو بستری شد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می کرد. استاد اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیماست، دوره تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد. یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه است. 

مرد صدای خاص رادیو بستری شد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها