اقامت بیش از ۲ میلیون نفر در مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: شاهد روند افزایشی حضور مسافران در مازندران هستیم و تاکنون بیش از ۲ میلیون مسافر به مازندران سفر کردند.

اقامت بیش از ۲ میلیون نفر در مازندران

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: شاهد اقامت مسافران در اقامتگاه‌های مازندران هستیم و شمار مسافران به دو میلیون و 808 هزار و 854 نفر شب رسید.

وی با تاکید بر اینکه از 23 تا 28 اسفند ماه دو میلیون 808هزار و 854 نفر شب در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی اقامت کردند افزود: از این میزان اقامت 673 هزار و 589 نفردر مراکز رسمی استان ثبت شد.

 ایزدی با تاکید بر اینکه شاهد بازدید مسافران از جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی هستیم تصریح کرد: بازدید از جاذبه‌های فرهنگی، توریستی و تاریخی به بیش از 327 هزار  نفر رسید.

  وی افزود: جاذبه‌های دست ساز، طبیعی و تفریحی انتخاب اول گردشگران و مسافران نوروزی بوده که بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

وی ادامه داد: امسال حضور گردشگران در مازندران بیش از سال‌های گذشته خواهد بود و  دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات اجرایی سفر مازندران آمادگی کامل برای ارائه خدمات به گردشگران دارند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی فعال شده و ایستگاه‌هایی در ورودی شهر‌ها مستقر بوده که لازم است گردشگران با اطلاع کافی و برنامه‌ریزی بهتر راهی سفر شوند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دو میلیون رفتین شمال؟؟
    الان غذا گیرتون میاد ؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها