مصطفی انتظاری:

به باز شدن فضای رسانه های خصوصی و مستقل کمک کنید/ ویدئو

مدیر مسئول خبرفوری گفت: بخش بزرگی از بودجه‌های دولتی صرف رسانه‌هایی می‌شود که در ساختار دولت تعریف شده‌اند. اینها علاوه بر ارتزاق از بودجه کشور، فضای رقابتی بین رسانه را خدشه‌دار می‌کنند.

به باز شدن فضای رسانه های خصوصی و مستقل کمک کنید/ ویدئو

مصطفی انتظاری در ضیافت افطار رئیس جمهور اظهار کرد: کمک کنید که فضای رسانه‌های خصوصی و مستقل بازتر شود، بودجه‌های دولتی صرف حمایت از همه رسانه‌ها و ایجاد رقابت سالم میان رسانه‌ها شود.

حجم ویدیو: 2.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بیق
    0

    حتما کمک می‌کنند بیچاره

  • به سر دبیر محترم
    0

    جناب هروی دو سال می باشد که مدام هرروز حداقل یک بار به خبر فوری مراجعه و آخرین اطلا عات روز دریافت می کنم چند پیشنهاد دارم ؛۱) خبر های زرد و سلبریتی پسند رو حذف کنید .۲) نظر مردم را بی کم و کاست در صورتی که حاوی توهین وافترا نباشد منتشر کنید ۳) خبر های محلی و منطقه‌ای را به روزنامه و هفته نامه های محلی واگذار کنید ..مسائل ملی بسیار زیاد است انتظار می رود در حوزه ملی بیشتر تلاش کنید .تفسیر و تحلیل و ارائه نظر کارشناسان و صاحب نظران و اساتید و....را در کمترین زمان به اشتراک بگذارید ۴) مصاحبه های طولانی را در چند بخش و سریالی منتشر کنید که فرصت پیگیری باشد ...وقت ذیق است ... ۵) امروز جامعه علمی کشور تشنه دید گاهای علمی و به روز اجتماعی و مذهبی و سیاسی است ...لطفا از انتشار نظرات افراد صاحب نام و قلم کوتاهی نکنید ....شما گام بزرگی برای بالندگی بر داشته‌اید بنابراین از دستاورد خود مراقبت کنید ...خبر آنللاین و سایرین در انتشار مصاحبه و مقالات و ...تلاش مستمر دارند اما سبک شما به روزتر است
    مقالات به قلم سر دبیر جاش خالی است
    ...موفق باشید .

  • رحیم آب منگل
    3

    یعنی بازتر اینکه الان شما هستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها