بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در اسفند و فروردین خواهیم دید

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را خواهید دید که پخش آن‌ها در طی ماه آیندۀ میلادی (از اواسط اسفند تا اواسط فروردین) آغاز خواهد شد.

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در اسفند و فروردین خواهیم دید

در ماه مارس 2024 منتظر مجموعۀ جدیدی از درام‌های جذاب کره‌ای باشید که حول محور حقیقت، عدالت و انتقام می‌چرخند؛ از ماجرای مهیج مادری که برای گرفتن انتقام مرگ ناعادلانه پسرش از پای نمی‌نشیند تا معماهای زندگی یک روزنامه‌نگار معروف که به اشتباه به قتل متهم شده است.

از همسری در جستجوی شوهر گمشده تا بازیگری که برای کسب دوبارۀ شهرت از دست رفته‌اش تلاش می‌کند؛ از عاشقانه‌ای امروزی در «ملکۀ اشک‌ها» تا عاشقانه‌ای تاریخی در «ولیعهد گم‌شده»؛ فهرست این ماه سریال‌های جدید کره‌ای واقعا پر از تنوع داستان‌ها و ژانرهاست.

1. دنیای شگفت انگیز (Wonderful World)

world

سریال معمایی و هیجان‌انگیز «دنیای شگفت انگیز» حول زندگی یک استاد روانشناسی و نویسندۀ مشهور به اسم یون سو هیو می‌چرخد که با مرگ ناعادلانه پسر خردسالش زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. این مادر سوگوار زمانی که می‌بیند مسئول مرگ پسرش بدون مجازات مانده و قانون نمی‌تواند حمایتی از او بکند، خشمی فراتر از تصور پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد خودش دست به کار شود. در این مسیر سو هیون با افراد دیگری روبرو می‌شود که در موقعیت‌های مشابه گرفتار شده‌اند.

2. دست به یقه (Grabbed by the Collar)

photo1777268

سئو جونگ وون روزنامه‌نگار معروف و مجری یک برنامه تلویزیونی افشاگرانه به اسم «دست به یقه» است که مجرمان مختلف را افشا می‌کند. او علاوه بر محبوبیت در نزد مخاطبان، با مرد ثروتمندی به اسم سئول وو جائه ازدواج کرده است و به نظر می‌رسد زندگی او عالی است.

با این حال، همه چیز با مرگ ناگهانی و مرموز معشوقۀ پنهانی شوهرش تغییر می‌کند. جونگ وون، دل شکسته و پریشان از پی بردن به رابطۀ مخفیانۀ همسرش، زمانی در دردسر واقعی می‌افتد که مظنون اصلی قتل می‌شود. اما او با همکاری کارآگاهی به اسم کیم ته هئون تلاش می‌کند تا حقیقت را کشف کند.

3. ولیعهد گم شده (Missing Crown Prince)

photo1769061

این یک سریال تاریخی است که ماجرای آن در دوران سلسله چوسئون جریان دارد. یی گئون ولیعهدی است که توسط زنی که عاشق او شده ربوده می‌شود؛ زنی به اسم چوی میونگ یون که در اسب سواری مهارت دارد و یک درمانگر سنتی نیز هست. در گیر و دار همین آدم‌ربایی عجیب است که ماجرای عاشقانه بین این دو نفر شروع به شکوفایی می‌کند.

4. استودیوی عکاسی نیمه شب (Midnight Photo Studio)

2

این درام فانتزی حول محور یک استودیوی عکاسی برای ارواح می‌چرخد که توسط عکاسی به اسم سئو کی جو اداره می‌شود. او با کمک دو دستیارش از ارواحی که وارد استودیو می‌شوند عکس پرتره می‌گیرد و به داستان‌های آن‌ها گوش می‌دهد.

از طرف دیگر، هان بوم یک وکیل پرشور و پیگیر است که قادر به تحمل بی‌عدالتی نیست. او وارد شراکت با استودیوی عکس کی جو می‌شود و از مشتریان عجیب و غریب آن مطلع می‌شود؛ مشتریانی که می‌توانند به او در جریان پرونده‌هایش کمک زیادی کنند.

5. ملکۀ اشک‌ها (Queen of Tears)

queen

ملکه اشک‌ها داستان یک زوج متاهل ثروتمند را دنبال می‌کند که با یک بحران مواجه می‌شوند. باک هیون وو پس از فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر و وکیل شدن، به افتخار روستای خود تبدیل شده است. او با هونگ هه این ازدواج کرد که مدیر حقوقی شرکت کوئینز گروپ است. این سریال داستان عشق این زوج را روایت می‌کند که برخلاف انتظارات و با وجود همۀ تفاوت‌ها در کنار هم مانده‌اند.

6. پنهان شدن (Hide)

hide

در این سریال رازآلود و هیجان‌انگیز، لی بو یونگ در نقش زنی به نام نا مون یونگ بازی می‌کند که همسرش چا سونگ جائه ناگهان ناپدید شده است. مون یانگ تمام هم و غمش را وقف جستجوی شوهرش کرده و به دنبال کشف راز ناپدید شدن اوست.

با این حال، پاسخ‌ها ممکن است بسیار نزدیک‌تر از حد انتظار باشند، زیرا به نظر می‌رسد که همسایه‌اش ها یون جو و یک مرد مرموز دیگر، کلید ناپدید شدن سونگ جائه را در دست دارند.

7. زیبا و فداکار (Beauty and the Devoted)

1

این سریال داستان عشقی بین یک بازیگر زن و یک تهیه‌کننده تلویزیونی است؛ در حالیکه بازیگر به دلیل یک حادثه شهرت و اعتبار خود در عرصۀ هنرپیشگی را از دست داده است، تهیه‌کننده گو پیل سونگ که همیشه عاشق او بوده تصمیم می‌گیرد در کنارش بماند و به او کمک کند تا با فاش کردن برخی حقایق پنهان، دوباره روی پایش بایستد و اعتبارش را بازگرداند.

منبع: فرادید
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها