بهترین سریال‌های کره‌ای در تیر و مرداد

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را مرور می‌کنیم که در یک ماه آینده پخش فصل اول آن‌ها آغاز خواهد شد.

بهترین سریال‌های کره‌ای در تیر و مرداد

ماه گذشتۀ میلادی با سریال‌های پربیننده و موفقی مثل «سگ‌های خونی» و «بازگشته»، ماه خوبی برای طرفداران سریال‌های کره‌ای بود. ماه جولای هم آنطور که از روی خلاصه داستان‌ها می‌شود حدس زد، همراه با سریال‌هایی جذاب از راه رسیده است.

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را مرور می‌کنیم که در یک ماه آینده پخش آن‌ها آغاز خواهد شد.

1. دیگران نه (Not Others)

1

این سریال درام کمدی دربارۀ یک مادر مجرد به اسم اون می است که همراه با دختر 29 ساله‌اش جین هی زندگی می‌کند. اون می یک درمانگر است و دخترش یک افسر پلیس. وقتی یک دکتر مرموز به اسم جین هونگ وارد زندگی اون‌می می‌شود، روابط میان مادر و دختر به شکلی غیرعادی شروع به تغییر می‌کند.

2. مشتاق تو (Longing for You)

مشتاق تو

این سریال کارآگاهی و جنایی که با عنوان «من مدت زیادی منتظر تو بوده‌ام» هم معرفی شده، دربارۀ کارآگاهی به اسم اوه است که در یک تیم تحقیق فعالیت می‌کند؛ هدف این تیم بررسی یک پروندۀ قتل در حومۀ شهر است. اما کارآگاه اوه همزمان با حل کردن پروندۀ قتل، به دنبال گرفتن انتقام برادر جوانش نیز هست که مدتی قبل به نحو عجیب و مرموزی از دنیا رفته است.

3. دروغگوی محبوب من (My Lovely Liar)

دروغگوی محبوب

موک سول هی (با بازی کیم سو هیون) در این سریال نقش دختری را بازی می‌کند که یک توانایی عجیب برای تشخیص آدم‌های دروغگو دارد. به همین خاطر او نمی‌تواند به آدم‌های اطرافش اعتماد کند و با آن‌ها ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کند.

این توانایی برای او به یک مصیبت تبدیل شده. اما یک روز او با یک مظنون به قتل رو به رو می‌شود که ادعا می‌کند بی‌گناه است. اینجا جایی است که توانایی موک سول هی می‌تواند واقعا همه چیز را تغییر بدهد.

منبع: فرادید
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها