رضا رویگری: همین که مردم با دیدن فیلم‌های من حس خوبی دارند خدا را شاکرم

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: از این که مانند گذشته بازی نمی‌کنم ناراحت نیستم از این که مردم با دیدن فیلم‌هایی که من در آنها ایفای نقش کردم خوشحالند و حس خوبی به آنها دست می‌دهد خدا را شاکرم.

رضا رویگری: همین که مردم با دیدن فیلم‌های من حس خوبی دارند خدا را شاکرم

رضا رویگری در حاشیه جشنواره چهل و دوم فیلم‌ فجر اظهار داشت: ناراحت نیستم از این که بازی نمی‌کنم و اگر نقشی هم هست نقش پررنگی نیست، اما از دیدن خوشحالی دیگران حس خوبی به من دست می‌دهد.

بازیگر نقش کیان در «مختارنامه» افزود: از اینکه توانستم در چند اثر برای مردم و کشورم بازی کنم و اینکه با دیدن این فیلم‌‎هال حالشان خوب می‌شود.

وی همچنین در توصیه به بازیگران جوان و نسل حاضر برای بازی گفت: کتاب‌های خوب بخوانید، فیلم‌های خوب و ارزشمند با بازی‌های صحبح و زیرپوستی نگاه کنید که کنه وجود بازیگر برای شما قابل درک باشد.

رویگری اظهار داشت: همه فکر می‌کنند که بازیگری آسان است و کاری ندارد در حالی که بازیگری حرفه‌‍ای سخت است و بازیگر در تمامی شرایط باید آماده و مهیای ایفای نقش خود باشد.

وی گفت: هرگز افسوس سال‌هایی که رفت را نمی‌خورم چرا که همین چند دهه صرفا برای مردم کار کردم و انتظار آنچنانی از کسی نداشتم و ندارم.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    من حس خوبی ندارم

  • ناشناس
    1

    برو عامو!!!

  • ناشناس
    1

    سلامت باشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها