جواد خواجوی با حضور در غرفه خبرفوری در جشنواره فیلم فجر:

مالیات نصف مغز من را گرفته است

جواد خواجوی با حضور در غرفه خبرفوری در جشنواره فیلم فجر به سوالات خبرنگار ما درباره شرایط روز کشور و فعالیت های سینمایی‌اش پاسخ داد.

مالیات نصف مغز من را گرفته است

جواد خواجوی در بخشی از این گفتگو درباره تولیدات اینستاگرامی‌اش اظهارداشت: صداهایی که روی حیوان‌ها می‌گذارم تاثیر زیادی هم روی خودم گذاشته است و باعث شده وقتی به حیوان ‌ها نگاه می‌کنم احساس کنم چه چیز می گویند. 

وی افزود: آدمی بوده که به من گفت من تو خیابان سگ می‌دیدم با سنگ می‌زدم ولی از وقتی ویدئوهای شما را دیدم می‌نشینم کنارشان و به آنها غذا می‌دهم و حرف می‌زنم.

او همچنین با بیان خاطره‌ای، گفت: بچه که بودم و پای تلویزیون می‌نشستم آرزو نمی‌کردم پیج میلیونی داشته باشم چون آن دوران چنین چیزی وجود نداشت، آرزو می‌کردم بازیگر شوم امروز هم دنبال همان آرزوی بچگی هستم. 

وی ادامه داد: سینما خواندم و مدرسه سینما درس خواندم از چهارده سالگی تئاتر کار می کنم و هنوز هم کار می کنم و بسیار لذت می‌برم از بازیگری و فیلم کمدی را به شدت دوست دارم.

او درباره مشغله‌های ذهنی این روزهایش گفت: یک مبلغ فضایی به عنوان مالیات مرا به شدت درگیر کرده است. یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای من مالیات آمده است. برای پیج گربه‌ها مالیات آمده یعنی من برای این صفحه هم باید مالیات پرداخت کنم نصف مغز من هر روز از لحظه ای که از خواب بیدار می‌شوم درگیر این قضیه‌ است. 

این بازیگر طنز ادامه داد: پرونده من وارد مرحله پیچیده‌ای شده که سخت می‌شود کمکی کرد چون از مرحله اعتراض هم عبور کرده است.

جواد خواجوی افزود: کار من این است که حال مردم را خوب کنم و لبخند روی لبان‌شان بیاورم و برای لحظه‌ای هم شده ذهن‌شان را از ناراحتی ‌ها و مشغله‌ها دور کنم توقع قدردانی هم ندارم فقط دیگر چوب لای چرخ‌ نگذارند.

فیلم کامل این گفتگو را در ادامه ببینید:

حجم ویدیو: 86.08M | مدت زمان ویدیو: 00:18:47 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    الکی که مالیات صادر نکردن ، بر اساس درآمد شما طبق ماده ۱۳۱ قانون مالیات های مستقیم یا ق م م مالیات بر اساس واریزی به حساب شما محاسبه شده است .
    کارکنان دولت با چندرغاز حقوق قبل از دریافت حقوق مالیاتشان کسر و به حساب خزانه واریز می شود.
    شما تافته جدا بافته نیستید ، درآمد دارید باید مالیاتش را بدهید .
    خنده بر لب می اورید یا گریه برلی عمل جراحی تفاوتی ندارد ، اصل درآمد شماست .

  • ناشناس
    0

    این همه درآمد بی حساب و کتاب دارید
    یه استوری فلان قدر
    یه پست فلان قدر
    یه جا برید فلان قدر
    خوب بایستی بدید مالیاتش رو
    دوره کاسبی بدون درد سر تموم شد عزیز دل

  • چولمنگ
    0

    نه خیلی پررو نشه چقدر این بلاگرها وقیحند بدون زحمت پول در میارن حالا اگر شما انگیزه کار وتولید نداشته باشین هیچ اتفاقی نم افته معلوم نیست این مفت خورها چقدر درامد دارن کهاینقدر مالیات شون شده باید بگیرن بدون هیچ تخفیفی

  • ناشناس
    0

    لیاقت مردم همین بود!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها