بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون برگشت/ این بار در شبکه نمایش می‌ماند

سری جدید برنامه «هفت» در حالی با اجرای بهروز افخمی به تلویزیون برمی‌گردد که این بار هم در جشنواره فیلم فجر روی آنتن خواهد رفت و هم به عنوان برنامه‌ای ثابت در آنتنِ تلویزیون خواهد ماند.

بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون برگشت/ این بار در شبکه نمایش می‌ماند

برنامه «هفت» پس از جشنواره فجر سالِ گذشته روی آنتن نبود و «نقد سینما» در شبکه چهار تنها برنامه‌ای بود که درباره سینما نقطه‌نظرات تلویزیونی مطرح می‌کرد.

حالا در آستانه جشنواره فیلم فجر بارِ دیگر برنامه «هفت» به تلویزیون برخواهد گشت و از تجربه سالِ گذشته که روی آنتن شبکه نمایش می‌رفت بارِ دیگر استفاده می‌کند. اما تفاوتِ این بازگشت با بازگشت سالِ گذشته در این است که قرار است تا پایان سال به صورت هفتگی جمعه‌ها روی آنتن برود.

محمدعلی غلامرضایی مدیر شبکه نمایش این خبر را اعلام کرده که پخش سری جدید برنامه «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی در دو فاز آغاز خواهد شد. در فاز نخست، این برنامه پیش از برگزاری جشنواره فیلم فجر به صورت هفتگی جمعه‌ها ساعت 23 روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

او همچنین اشاره کرده که برنامه «هفت» در ایام جشنواره نیز تحت عنوان ویژه برنامه‌ای هر شب از شبکه نمایش و از محل برگزاری جشنواره به صورت زنده روی آنتن می‌رود و پس از آن نیز تا پایان سال به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

این تصمیم در حالی اتخاذ می‌شود که سال گذشته انتقادات زیادی نسبت به عملکرد افخمی در این برنامه بود. این برنامه درست در زمان پخش برنامه نقد سینما روی آنتن می‌رود شاید پاسخی به عملکرد ضعیف برنامه نقد سینما باشد.

همچنین قرار است پخش برنامه «هفت» از بهار 1403 با دکور جدید و تغییراتی در فرم برنامه آغاز می‌شود.

به گفته غلامرضایی مدیر شبکه نمایش، برنامه «هفت» از سه بخش اصلی پرونده ویژه، میز نقد سینمای ایران و میز نقد سینمای جهان تشکیل می‌شود که هر بخش طراحی ویژه‌ای دارد.

در هر قسمت موضوعات سینمایی روز با حضور میهمانان و کارشناسان مربوط به آن مطرح و تلاش می‌شود که آسیب‌شناسی شود. در این بخش، موضوعات مرتبط با سیاست‌گذاری های سینمای ایران به صورت ویژه مطرح خواهد شد.

در بخش میز نقد سینمای ایران هر هفته همچون گذشته کارشناسان به بررسی یکی از فیلم‌های در حال اکران می‌پردازند؛ میز سینمای جهان یکی از بخش‌های ثابت برنامه خواهد بود که در کنار نقد فیلم‌ها و انیمیشن‌های مطرح، به صورت موضوعی به فیلم و فیلمساز می پردازد و باکس‌آفیس هفتگی با رویکردی جدید بررسی می‌شود.

امیر قادری و حمیدرضا قادری کارشناسان ثابت بخش میز نقد سینمای ایران هستند. همچنین جواد طوسی و رضا صدیق نیز به عنوان منتقد و کارشناس در میز سینمای جهان حضور دارند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها