واکنش وزیر ارشاد به اظهارات تهیه کننده فیلم «فسیل»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فیلم فسیل در طول ۹ ماهی که اکران شده حدود ۳۰۰ میلیارد تومان فروخته است، گفت: حرف‌های نادرستی زده می‌شود و می‌خواهند القا کنند که فقط فیلم‌های طنز می‌فروشد.

واکنش وزیر ارشاد به اظهارات تهیه کننده فیلم «فسیل»

محمدمهدی اسماعیلی درباره انتقاد تهیه‌کننده فیلم «فسیل» برای برداشتن این فیلم از اکران سینما‌ها گفت: باید از دوستان و عوامل این فیلم تشکر کنم، اکران این فیلم بسیار اتفاق مبارکی بود؛ نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان فروش و حدود ۹ ماه هم نمایش عمومی داشت.

وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فیلم‌ها در گونه‌های مختلف، در حال پخش هستند. فیلم بعدی که رکورد زده و بالای ۱۲۰ میلیارد فروخته هم طنز است، از سینمای کودک و اجتماعی هم داریم و برخلاف‌های حرف‌های نادرستی که زده می‌شود و می‌خواهند القا کنند که فقط فیلم‌های طنز فروش می‌رود، اتفاق مهمی رخ داده است. فیلم‌های طنز عمومیت بیشتری دارد و مردم به آن‌ها علاقه دارند، اما امروز فیلم اجتماعی بالای ۴۰ میلیارد تومان فروش هم داریم.

اسماعیلی گفت: فیلم‌های زیادی پشت خط نمایش هستند، ان‌شاالله همه آن‌ها را وارد فضای نمایش عمومی می‌کنیم. این موارد طبیعی است و دوستان می‌توانند در شبکه‌های نمایش خانگی و جا‌های دیگر هم به بحث درآمدزایی ادامه دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فیلمی بوده که از سال‌های گذشته توقیف باشد و تصمیم به اکران آن در دوره جدید گرفته باشند، بیان کرد: بله، مواردش را گفته‌ایم، بعضی وقت‌ها، چون سازمان سینمایی آن‌ها را پخش نکرده، عوامل فیلم هزینه‌های‌شان را هم گرفته‌اند و در حال حاضر این فیلم‌ها جزو مالکیت سازمان سینمایی است و، چون نوبت نمایش زیاد است و چند سال گذشته، بعضا احتمال عدم استقبال می‌رود، اما بعضی از آن‌ها را آماده نمایش کرده‌ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره از سرگیری اکران آنلاین برای فیلم‌ها گفت: همین الان نمایش برخط را در اکثر شبکه‌های نمایش خانگی داریم، در حال حاضر بسیاری از فیلم‌ها که نمایش عمومی‌شان از سینما خارج می‌شود هم به نمایش خانگی می‌روند و ما از این روند استقبال می‌کنیم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها