«جوکر 2 » مردم را غافلگیر می‌کند

فیلم سینمایی «جوکر ۲» نزدیک به یک سال آینده اکران خواهد شد.

«جوکر 2 » مردم را غافلگیر می‌کند

 «لارنس شر» فیلمبردار «جوکر ۲» (Joker: Folie à Deux) می‌گوید مخاطبین از دیدن این دنبال غافلگیر خواهند شد. او در مصاحبه با «مجله دفینیشن» فاش می‌کند که این فیلم آخرین مراحل پس از تولید را طی می‌کند و دنباله‌ای «مخاطره‌آمیز» خواهد بود.

شر می‌گوید: «سال آینده فیلم جدید «جوکر» را منتشر می‌کنیم، و در مراحل پایانی پس از تولید هستیم. یک فیلم بسیار مخاطره‌آمیز است و مردم را غافلیگر خواهد کرد. مشتاقم که همه آن را ببینند.»

پیش‌تر گزارش شده بود که این دنباله تفاوت‌های فاحشی با قسمت اول دارد و یک فیلم موزیکال خواهد بود. «آرتور فلک» با بازی «واکین فینیکس» در این فیلم به «هارلی کویین» با بازی «لیدی گاگا» می‌پیوندد. انتظار می‌رود که در این قسمت هارلی به جوکر کمک کند که از تیمارستان آرکهام بگریزد. «زاسی بیتس» «برندن گلیسون»، «کاترین کینر»، و «جیکوب لافلند» دیگر بازیگران دنباله خواهند بود.

«زاسی بیتس» که نقش همسایه «آرتور فلک» را تکرار می‌کند مانند شر گفته بود مخاطبین «جنون مشترک» غافلگیر خواهند شد: «فکر می‌کنم مردم غافلگیر شوند. آن چیزی نیست که انتظار دارند، با توجه به اینکه موزیکال است. به شکل موزیکال بیان می‌کنیم و در زندگی روزمره خود می‌رقصیم. فکر می‌کنم خیلی خوب جواب می‌دهد.»

در زمان اکران قسمت اول ویدیویی از پشت صحنه در برنامه «جیمی کیمل» پخش شد که نشان می‌داد بازیگر به لارنس ناسزا می‌گوید. با این حال نماینده فینیکس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این ویدیو ساختگی است و برای برنامه کیمل طرحی شده.

فینیکس در آن برنامه گفت: «بازی در فیلم گاهی به شدت سخت می‌شود. افراد زیادی در یک فضای کوچک جمع می‌شوند در حالی که شما سعی می‌کنید تمرکز کنید. این ویدیو قرار بود علنی نشود، کمی احساس شرمندگی می‌کنم. عذرخواهی می‌کنم که مجبور شدید این صحنه‌ها را ببینید.» ا

و اضافه می‌کند: «شاید بهتر باشد که به صورت علنی از لری عذرخواهی کنم. اما مسئله این بود که وقتی سعی می‌کردیم کار کنیم او دائماً پچ‌پچ می‌کرد. گاهی یافتن حسی که به دنبالش هستی دشوار می‌شود، بنابراین مقصر من بودم و عذرخواهی می‌کنم، اما او هم نباید این کار را می‌کرد.»

«جوکر: جنون مشترک» در حال حاضر قرار است ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران شود.

منبع: سی نما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها