تکذیبیه‌ای درباره یک گزارش

به اطلاع مخاطبین محترم می رساند گزارش این رسانه در خصوص «حمله عوامل خودسر به کنسرت تالار وحدت» در هفته پایانی خردادماه سال جاری، مبتنی بر اطلاعات ناقص و ناصحیح بوده است.

تکذیبیه‌ای درباره یک گزارش

پس از گذشت چهارماه و انجام تحقیقات کافی برای تحریریه این پایگاه خبری روشن شد که برخلاف گزارش های اولیه، هیچ گونه حمله نیروهای خودسر درکار نبوده و بلکه آمران به معروف با رعایت اخلاق و چارچوب های شرعی اقدام به تذکر لسانی به برخی مسئولان تالار نموده که با واکنش فیزیکی مسئولان و نیروهای حراست تالار مواجه شدند. 

پرونده قضائی این حادثه به همراه اسناد پزشکی قانونی آمران به معروف که مورد ضرب و شتم قرارگرفته اند در کنار سایر ادله به دلیل شکایت آمران به معروف در دادسرای 38 تهران در حال رسیدگی است.

بر این اساس این رسانه مراتب عذرخواهی خود از آمران به معروف آن حادثه را اعلام نموده و همواره خود را ملزم به حمایت از احکام و اصول شرع مقدس می داند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    آیا بدون اخذ اطلاعات کافی و درج خبر و ایجاد تشویش اذهان و تضعیف شعائر الهی ، که آن خبر منفی احتمالا کلی بازتاب و بازنشر داشته است و خوراک رسانه های معاند شده است اکنون صرفا با یک پیام قابل پاک شدن است.
    البته توبه از آن ممدوح و اکر سبب افزایش دقت و صحت در خبر رسانه تان باشد و نامه فعلی هم از سر صدق ، ان شاء الله که خداوند رحمان گذشت نموده و بندگان متاثر از خبر قبلی را از انحراف محفوظ و شما را در رسالت خبر رسانی موثق منصور می دارد . ان شاءالله 🤲

  • ناشناس
    0

    قبول کردیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها