ضاربان آمر به معروف در دزفول دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: ضاربان آمر به معروف در این شهرستان دستگیر شدند.

ضاربان آمر به معروف در دزفول دستگیر شدند

 سرهنگ روح الله گراوندی یکشنبه شب افزود: در پی تذکر لسانی یکی از آمران به معروف در یکی از بوستان‌های ساحلی دزفول که به درگیری و ایراد ضرب و جرح آمر به معروف منجر شد، موضوع به سرعت و به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به انتقال مجروح به بیمارستان بزرگ دزفول افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و فنی پلیسی، موفق به شناسایی هویت و محل مخفیگاه متهمان شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی ۲ نفر ضارب را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه متهمان در بررسی های پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند گفت: حال عمومی آمر به معروف مساعد است؛ درمان به صورت سرپایی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: پرونده مقدماتی و تحت نظر قرار گرفتن متهمان برای بررسی تشکیل شده و پلیس دزفول با پشتیبانی دستگاه قضایی از آمران به معروف شهرستان قاطعانه حمایت و با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • هالو
    0

    در مشهد کسی این آمران به معرف را بلاخره نشناخت آخه در دزفول زود پیدا کردند

  • هالو
    0

    راستی هموطنان عزیز از چاه نفت ارش چه خبر؟؟؟

  • ناشناس
    0

    کاش قاتلان را هم اینجوری بگیرید و بکشید و دفن کنید تا پاک شود این سرزمین از شر شیاطین

  • ناشناس
    0

    در دزفول یک نفر انگشت کرده تو چشم یک آمر مثلا به معروف کل نیروهای پلیس و منیتی بسیج شده اند تا در کسری از ثانیه مرتکب را دستگیر کنند!در کنار تهران 2 شهروند سرشناس سر بریده شده اند هنوز پلیس اندر خم یک کوچه است !حکومت یک بام و دو هوا اینجا نمود پیدا می کند.

  • ناشناس
    0

    آزاد شان کنید کار خوبی کرده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها