راهنمای خرید قلمو بوم نقاشی

یکی از مهمترین تجهیزاتی که باید برای نقاشی روی بوم مورد استفاده قرار بگیرد، قلمو نقاشی است، ما در این مقاله شما را برای خرید قلمو نقاشی و بوم نقاشی راهنمایی خواهیم کرد.

راهنمای خرید قلمو بوم نقاشی

 قلم موهای نقاشی مدل ‌های متفاوتی دارند و هر یک از آنها برای کشیدن طرح‌ های گوناگون مورد استفاده قرار خواهند گرفت. از نظر ظاهری قلم موها شبیه برس هستند و دسته‌ های باریکی دارند. ما در این مقاله شما را برای خرید قلمو نقاشی و بوم نقاشی راهنمایی خواهیم کرد. همچنین در پایان یک فروشگاه لوازم هنری عمده را برای خرید به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های بهترین قلمو نقاشی

برای خرید قلم موی نقاشی باید به برخی از مهم ‌ترین ویژگی‌ های این محصول دقت داشته باشید. از نظر طرز قرار گرفتن الیاف باید آنها را مورد بررسی قرار دهید. الیاف به کار گرفته شده برای تولید این محصول را به صورت گرد، تخت یا باد بزنی به کار گرفته ‌اند. برخی از مدل‌ های این وسیله نقاشی را برای رنگ روغن و برخی دیگر از آنها را برای آبرنگ تولید می‌ کنند. اندازه‌ های گوناگونی از این محصول را با شماره‌ های متفاوت در بازار مشاهده می‌ کنید. متداول ‌ترین اندازه ‌های این محصول اندازه ۴، ۸ و ۱۲ می ‌باشد. از نظر جنس، موی جانوران یا الیاف مصنوعی روی این وسیله قرار می‌ گیرد. هر یک از انواع قلم موهایی که با استفاده از دم سمور طراحی می‌ شوند کیفیت بی ‌نظیری دارند.

انواع قلمو نقاشی

اگر انواع قلمو نقاشی را بشناسید بهترین مدل را از همه فروشگاه های لوازم هنری عمده یا خرده بخرید. برخی از قلموهای نقاشی که کاربرد زیادی برای نقاشی دارند عبارت هستند از :

1. قلمو نقاشی گرد

قلمو گرد نقاشی به عنوان یکی از مهم ‌ترین قلموهای نقاشی شناخته می ‌شود. این قلمو برای طرح زدن، پر کردن جای کوچک، رنگ آمیزی کنترل شده، رسم خطوط بیرونی و ... مناسب است. این نمونه قلم موها برای ایجاد خطوط ضخیم و نازک مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

2. قلمو نقاشی تخت

قلموی تخت به عنوان یکی دیگر از انواع قلم موهای نقاشی شناخته می‌ شود. این قلموها دارای عرض زیاد و ضخامت کم می ‌باشند. این ویژگی فیزیکی کمک می‌ کند تا آنها با دیگر قلموها متفاوت باشند. برای ضرب قلم‌ های برجسته، رسم لبه، پر کردن فضای پهن و رسم نوار از قلموهای تخت استفاده خواهد شد.

3. قلمو نقاشی برایت

قلم موی نقاشی برایت به عنوان یکی دیگر از انواع قلم موهای نقاشی شناخته می‌ شود. این نمونه قلمو از نظر ساختاری شبیه مدل تخت است. البته لبه‌ های آن تا حدودی منحنی شکل می‌ باشد. برای اینکه نتیجه کار به بهترین نحو ممکن ارائه گردد این قلمو را مورد استفاده قرار می ‌دهند. برای برداشتن رنگ و خراشیدن رنگ، موهای کوتاه این قلمو ابزار مناسبی است.

4. قلمو نقاشی فیلبرت

قلمو نقاشی فیلبرت به عنوان یکی از دیگر قلم موهای نقاشی شناخته می ‌شود. این قلمو تا حدودی تخت و بیضی شکل می ‌باشد که موهای بلندی دارد. استفاده از کناره‌ های این محصول به شما اجازه می‌ دهد تا خطوط نرم و ظریفی را ایجاد کنید. این قلمو از آنجایی که دارای گوشه‌ های گرد است برای کشیدن درخت و ابر بهترین ابزار می‌ باشد.

خرید بوم نقاشی

بسیاری از هنرمندان برای اینکه سطح کار مناسبی را انتخاب نمایند، بوم نقاشی را خریداری خواهند کرد. انتخاب کردن نوع بوم اهمیت زیادی دارد. بوم‌ های نقاشی در بافت و جنس‌ های متفاوت تولید می‌ شوند. هر یک از انواع بوم‌ ها دارای ویژگی ‌های خاصی هستند. اگر به نقاشی کردن علاقه زیادی بهتر است که انواع بوم‌ های نقاشی و ویژگی‌ های آنها را قبل از خرید لوازم هنری عمده بشناسید.

انواع بوم برای نقاشی

هنرمندانی که روی بوم نقاشی می‌ خواهند تصاویر زیبایی را خلق کنند باید از رنگ استفاده نمایند. هر یک از انواع رنگ ‌ها به سطح خاصی نیاز خواهند داشت. بر همین اساس مدل‌ های زیادی از بوم‌ ها را تولید می‌ کنند. بوم‌ های روغنی تنها برای رنگ‌ های روغنی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. بوم ‌های جاذب تنها برای تمپرا مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بوم‌ های جهانی را نیز می‌ توانید برای رنگ اکرولیک و روغن استفاده نمایید.

هنرمندان قدیمی از بوم های نقاشی روغنی برای کشیدن اثرهای هنری استفاده می ‌نمایند. بوم‌ های جهانی به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارند دارای قدرت جاذبه بی ‌نظیری هستند. شما هر نوع رنگی را می‌ توانید روی بوم ‌های جهانی به کار بگیرید. بوم‌ های جاذب دارای لایه‌ بندی ‌های مناسبی می ‌باشند و شما می ‌توانید در فضای اتاق از این بوم‌ها استفاده کنید.

ویژگی بهترین بوم نقاشی

 برای خرید بوم نقاشی باید ویژگی‌ های این محصول را به طور کامل بشناسید. بهترین بوم‌ ها دارای ویژگی مناسب و یکسان می ‌باشند. بوم‌ های نقاشی مناسب با استفاده از مواد مستحکم تولید می‌ گردند. هر یک از انواع بوم ‌های نقاشی با استفاده از پرایمر تولید خواهند شد. قاب هر یک از انواع بوم‌ ها یکی از مهم ‌ترین بخش‌ های آنها به شمار می ‌رود. اگر اندازه بوم ۲۴ در ۳۶ اینچ باشد باید پایه نوار افقی برای نگهداری آنها خریداری شود. چوب روی بوم را باید از نظر کیفیت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید چوب ‌ها دچار گره نیستند. به طور معمول اگر بوم‌ ها را از بین مناسب انتخاب کنید بهترین مدل را از فروشگاه های لوازم هنری عمده خریداری خواهید کرد. 

پارچه روی بوم های متنوع نقاشی

پارچه‌هایی که روی بوم نقاشی به کار گرفته می‌ شوند مدل متفاوتی دارند. به طور معمول از الیاف ‌های متفاوت مانند پنبه یا کتان برای تولید بوم استفاده می ‌نمایند. استفاده از الیاف پنبه نسبت به کتان مقرون به صرفه ‌تر است. باید بدانید که کتان با دوام ‌تر می ‌باشد. کتان به دلیل قدمتی که دارد از گذشته به وسیله هنرمندان مورد استفاده قرار می ‌گرفته است. لینن به عنوان یکی دیگر از جنس ‌های پارچه بوم شناخته می‌ شود که نسبت به کتان گرانتر می ‌باشد.

فروشگاه لوازم هنری عمده گلدیس

گروه گلدیس بیش از دو دهه در زمینه فروش محصولات متنوع و فروش عمده لوازم هنری فعالیت دارد و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود تداعی گر یک تجربه لذت بخش از انجام خرید اینترنتی لوازم هنری عمده می باشد.

 

گروه هنری گلدیس (پخش و توزیع لوازم هنری عمده) در تمام مراحل فعالیت خود مشتری را در راس اهداف خود قرار داده و همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان عزیز بوده است. شما می توانید مناسب ترین قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی گروه گلدیس بیابید. محصولات متنوع با قیمت مناسب و کیفیت بالا راز موفقیت گلدیس گروپ در طول دو دهه فعالیتش بوده است.

شما عزیزان در هر کجای ایران که هستید می توانید محصولات و لوازم هنری عمده را از طریق سایت لوازم هنری گلدیس در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی خریداری نمایید و محصل خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها