مداحی حاج محمود کریمی در سال ۹۸ در حضور رهبر انقلاب و در آخرین حضور شهید حاج قاسم سلیمانی/ ویدئو

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی (ره) در سال 1398 برگزار شد. فیلمی از مداحی معروف محمود کریمی برای حاج قاسم سلیمانی در حضور رهبر انقلاب را در ادامه مشاهده می‌کنید.

مداحی حاج محمود کریمی در سال ۹۸ در حضور رهبر انقلاب و در آخرین حضور شهید حاج قاسم سلیمانی/ ویدئو

در یک مراسم خاص و معنوی، حاج محمود کریمی با صدایی پرانرژی و با شور محرمی، مداحی بال جبرائیل را به پا کرده است. این مداحی بی‌نظیر و دلنشین، در حضور رهبر انقلاب اسلامی و آخرین حضور شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شده است و در میان حضار حاضر، احساساتی قوی را به وجود آورده است.

حاج محمود کریمی با آوای خود و با انتخاب محتوای مناسب، بال جبرائیل را فرشی محکم در محرم قرار داده است و با واژگونی‌های عمیق، اراده و ایمان مردم را تقویت کرده است. این مداحی، در همزمانی با دلجویی‌ها و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین یادآوری شهید قاسم سلیمانی، اجرا شده و با تماشای آن، حاضرین را به عمق احساسات محرمی دعوت کرده است.

بال جبرائیل یکی از عناوین بزرگ امام حسین(ع) در مصیبت اربعین است و مداحی حاج محمود کریمی به تجلیل از این مقام عالی اهل بیت(ع) پرداخته و بر ارتباط ارادتمندانه مردم با امام حسین(ع) و اهل بیت را تأکید کرده است.

حجم ویدیو: 4.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها