جی جی حدید به دلیل حمل مواد مخدر دستگیر شد

جی جی حدید، مدل فلسطینی- آمریکایی که به همراه دوستانش برای مسافرت به جزایر کیمن رفته است، توسط پلیس دستگیر شد.

جی جی حدید به دلیل حمل مواد مخدر دستگیر شد

 جیجی حدید پس از کشف مواد مخدر در چمدانش در جزایر کیمن دستگیر شد.

سوپر مدل مشهور جی جی حدید در حال سفر با ماریجوانا قانونی با خریداری شده با مجوز پزشکی بود که با یکی از دوستانش در جزایر کیمن دستگیر شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مدل و یکی از دوستانش با هواپیمای شخصی به این جزایر رفتند. ماموران گمرک در چمدان او ماریجوانا پیدا کردند. گفته می‌شود که او سفر خود را در ۱۰ جولای آغاز کرده بود و در فرودگاه بین المللی اوون رابرتز دستگیر شد.

نشریه محلی جزیره ادعا می‌کند که این دو به ظن «واردات ماریجوانا و واردات ظروف مورد استفاده برای مصرف این مواد مخدر» دستگیر شدند. این نشریه افزود: «آن‌ها قبل از آزادی با قرار وثیقه به بازداشتگاه زندانیان منتقل شدند.»

خانم سوپرمدل با پیگردقانونی رو به رو نخواهد شد

خانم مدل و دوستش در ۱۲ ژوئیه در جریان حضور در دادگاه متهم شدند. گفته می‌شود که هر دو به گناه خود اعتراف کردند و ۱۰۰۰ دلار جریمه شدند، اما طبق گزارش‌ها، با هیچ پیگرد قانونی دیگری مواجه نخواهند شد.

یکی از نمایندگان این مدل اعلام کرده است: «جی جی با ماری جوانا که به طور قانونی در نیویورک با مجوز پزشکی خریداری شده بود، سفر می‌کرد.

از سال ۲۰۱۷ مصرف پزشکی ماریجوانا در جزایر کیمن قانونی شده است. جی جی در حال حاضر از زمان خود در این جزیره لذت می‌برد.»

با این حال، به نظر نمی‌رسد این حادثه تاثیری در روحیه جی جی داشته باشد این مدل ۲۸ ساله تصاویری از محل اقامت خود در را شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

در واقع جی جی حدید تنها دو روز پس از حضور در دادگاه، یک طرحی از یک اژدها را بر روی بدن خود خالکوبی کرد. در عکسی دیگر، او از وقت گذرانی در کنار استخر لذت می‌برد.

منبع: وقت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها