اعتراض شدید هنرمندان به رییس‌جمهور: چرا دنبال جمع‌کردن دلخوشی مردم هستید؟

پس از اعلام خبر واگذاری نظارت بر نمایش خانگی به صداوسیما با تصویب شورای‌ انقلاب فرهنگی، جمعی از هنرمندان به این اقدام اعتراض کردند.

اعتراض شدید هنرمندان به رییس‌جمهور: چرا دنبال جمع‌کردن دلخوشی مردم هستید؟

برخی چهره‌های شناخته‌شده و فعال سینما و تلویزیون با ابراز نگرانی از موج ممنوعیت‌های جدید برای هنرمندان، تعطیلی «نمایش خانگی» به عنوان تنها دلخوشی و ابزار سرگرمی‌ مردم و محل ارتزاق هزاران خانواده از صنف سینما، چراغ سبز رئیسی را دلیل این اتفاق دانستند و خواستار تجدیدنظر رییس‌جمهور شدند.

چهره‌هایی چون پرویز پرستویی، محمدحسین مهدویان، نیما جاویدی، شهرام شاه‌حسینی، محسن کیایی، مهراب قاسم‌خانی، هدی زین‌العابدین، علی شادمان، آناهیتا افشار، ایمان صفا، مجید مطلبی، عباس جمشیدی‌فر، کامران حجازی، احسان ظلی‌پور، محمدرضا منصوری، امین حسین‌پور و... اعتراض شدید خود را در صفحات مجازی خود نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اشتباهی که ابراهیم رئیسی مرتکب شد/ سلام دوباره مردم به ماهواره

اعتراض شدید هنرمندان به رییس‌جمهور: چرا دنبال جمع‌کردن دلخوشی مردم هستید؟

منبع: عصر خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • امیرکبیر
    5

    خودمان خواستیم انقلابی زندگی کنیم پس حقمان بیش ازاین نیست!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      نکشیمون انقلابی

    • 6

      خب توقع داشتین کی مسئول نظارت بر سینمای خانگی باشه؟!
      عزیزانی که اعتراض میکنید اول یه راه حل پیشنهاد بدین که قابل اجرا باشه
      حالا بر فرض صداو سیما نباشه یه مسئول سفت تر میزارن بجاش دیگه

    • ناشناس
      1

      چرا نمایش خانگی؟؟؟!!! اگر قرار است فیلمی برای غیر سینما ساخته شود باید این فیلم را بدون هیچ گونه سانسور یا تغییری همه آحاد مردم بتوانند از تلویزیون حکومتی ایران تماشا کنند و نبایستی برای ساخت و نمایش فیلمها اعم از سینمایی و غیر سینمایی محدودیتی وجود داشته باشد مگر اینکه بر خلاف شریعت و اخلاق حسنه و نظم عمومی باشد!

    • فقط گریه بلدند
      0

      تا به امروز
      از این مدیران دیدی که
      برای مردم
      شادی
      شعف
      خوشی
      رفاه آسایش و.... درست کنند
      یا فقط گریه شیون افسردگی آه ناله و فغان و....
      ارمغان برای مردم داشتند !!؟؟؟

  • ناشناس
    3

    من هرچه فکر میکنم که به چه چیز ومسعله اعتراض نکنم نیست

  • ناشناس
    5

    آفتاب پرست آخر بی هنری هنرمندان است

  • ناشناس
    7

    من موندم این دولت خدا وکیلی فازش چیه

    مغز دارن اینا واقعا

  • متفاوت
    10

    آخه شماچه هنرمندانی هستید؟ یعنی نمی‌دانید هنرمند تاهمه راهم کیش خودنکند دست بردارنیست. مشکل اینه که یک مربی تاهمه را مثل خودش پرورش ندهد کوتاه نمی آید. پس درانتخابهای خود باید دقت بیشتری می‌کردید وهمینطور انتخاب‌های آینده. .

  • ناشناس
    5

    بعدماازطالبان انتقادمیکنیم

  • ناشناس
    13

    یعنی عده ای سلبریتی میان فرهنگ غلط خودشون رو رواج میدن چه تو فضای حقیقی چه تو فضای مجازی ، عده ای از جوانان ما رو درگیر خودشون و فرهنگ غلط کردن بعد هیچ کس هم حرفی نباید بزنه؟؟؟؟؟
    فضای رسانه ای خیلی مهمه جای هر کسی نیست ، جای بهترین انسانهاست و محتوایی هم که تولید میشه باید بهترین و اخلاقی ترین و مفید ترین باشه.
    هیچ کس نظارت نکنه که هر چیز بی ارزشی ساخته بشه؟
    عده ای ثابت کردن که شایسته مشهور بودن و بها دادن رو ندارن.
    در مورد کسایی هم قانون خدا و قانون کشور رو رعایت نمیکنن هم باید گفت ، ثانیه ثانیه دارید از نعمت خدا استفاده میکنید به خودتون بیاین ، حرمت خدا رو رعایت کنید ، برای خودتون و جامعه ارزش قایل باشید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      فضای الهی حوزه هاتون با هزاران میلیارد بودجه سالانه چی تربیت کرده .آخرش یکی مثل تو .

  • ناشناس
    10

    شما نگرانیتون دلخوشی مردم نیست.نگران پولهای یا مفتی هستید که می گرفتید

  • بی طرف
    6

    مشکل کشور فیلم است نه گرانی نه اختلاس

  • ناشناس
    15

    خداروشکر که از شر این بازیگزهای بی لیاقت راحت شدیم

  • 🐜
    1

    وقتی ماهواره هست نیازی ب سیمای ملی وسینما خانگی نیست بی خودجوش می‌زنید

    نظرات شما -
    • 2

      اون با مذاکراتشون تکلیفشا دارن معلوم میکنن .بعد از مدتها دوباره پارازیت وقطعی شبکه رواج یافته .

  • ناشناس
    1

    این دستوراتی است که از انگلیس می اید ما فقط اجرا کنند دستوراتیم

  • حمید
    3

    بخدا همه اینا بهانس...اینا بیشتر نگران دستمزدهای نجومی خودشونن...مردم برای اینا دوزارم مهم نیستن

  • آقا فرج
    1

    شما به اصطلاح هنرمندان چندتا ازدواج کردید وطلاق گرفتید چه خانم ها و آقایان مثلاً هنرمندانی چه الگوهایی خانواده مداری است که شما ها دارید شماها هنر ندارید کلاس های پول پیداکند هستید فقط اصغر فرهادی هنرمند قابل احترام است

  • ناشناس
    0

    اعتراض خود مردم مهم است نه هنرمندانی که با این مثلاً شیرین کاری ها پارو میکنند

  • بهرام
    0

    متأسفانه رواج بی اخلاقی در جامعه به اوج خود رسیده حوزه پوشش و ظاهر یک امر شخصی هست ولی رواج دغل بازی ،کلک زدن به معنای زرنگی ،دروغ ، کسب منفعت وسود به هر نحو ممکن ، عدم ترحم به همنوع ...اینها زایده یک روز و دو روز نیست همین مردم پنجاه سال پیش سفره هایشان را با هم تقسیم می کردند به هم نان و مایحتاج قرض می دادند ناموس همسایه ناموس خودشان بود ..الان چی این فرهنگ حاصل چیست ؟ دروغ رو چه کسی رواج داده ؟ دزدی در روز روشن حاصل کدام آموزه هست ؟
    شما کافیست در قسمتی از زندگی به مشکل برخورد کنید مثلاً ماشین تان خراب بشه و نیاز به لوازم و قطعه داشته باشه اونوقت با مراجعه به بازار و مکانیک می فهمید دروغ و کلک تبدیل به هنر نزد مردممان شده

  • ناشناس
    0

    گویی این مدیریت نامدیر یک ماموریت تناقض امیز دارد:1-تغییر جامعه به یک مجموعه دوقسمتی ناسازگار به شکلی که در یک سر مجموعه جزئی به ظاهر کوچک با حد اکثر قدرت و ثروت و لذت جویی و بی معنائی فرمانروایی کند و همه قسمت دیگر انبوهی از درماندگان و نا توانان نیازمند محروم از همه نعمتهای طبیعی و چشم به دست اقا بالا سرهای بی مروت چاره ای غیر از عجز و لابه به درگاه بتهایی که ان بی دینها تعلیم می کنند نداشته باشند.2-از انجا که جرای این برنامه در فضای کنونی جهان دشوار و بستن همه روزنه های روشنائی اگاهی برای مردمی که پیوسته در معرض خبر و اگاهی هستند شدنی نیست,کردار و رفتار این نا مدیران به حربه ای بر ضد خودشان و برای رسوائیشان تبدیل می شود.حضور چنین مدعیان مدیریتی در این روزگار خود بر انگیزنده همگان علیه این گونه ناهنجاری است.برایند این تناقض یک درگیری اجتماعی پر شکست و ویرانی و نا همسازی و درنهایت پسماندگی از جریان پیشرفت اجتماعی و توسعه است که دلخواه استعمار گران نوین جهان برای ماها هم همین است.بنا براین,این بند و خارهای پیشرفت دانسته و ندانسته یک ماموریت استعماری علیه مردم ایران و منطقه انجام می دهند.اما حاصل دراز مدت این ماموریت بی فرجام شکست رسوایی امیز انها و پشت کردن جامعه به اموزه های مثلا دینی انها و سرانجام رسیدن به تعادلی انسان باور سازگار با جهان انسانی و طبیعت خواهد شد,البته با صرف نیروی فراوان.اینها انرژی جامعه را هدر می دهند و راه را پر ناهموار ی می کنند:اهریمنکاری!

  • ناشناس
    0

    از این به بعد هر چی واسه واسه کارخونه های موتور سازی رپرتاژ اگهی می کنید و با بازیگرهای مرد و زن تون با دوربین قاب قشنگ سیگار کشیدن میگیرید برای شرکت های وارد کننده سیگار یه مقدار کم میشه. چیزی نیست که، بقیه اش فیلم های جیغ جیغوی آپارتمانی ترکی هندی

  • اسی
    0

    غمی نیست،ماهواره هستش، تا ماهواره هستش، مشکلی نیست.به قول معروف: تا ماهواره هست، زندگی باید کرد!

  • الف
    0

    خود اینگونه زندگی نکبت بار و ذلت بار را انتخاب کردیم ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها