سکانس بازجویی در فیلم «بخارست» که جنجالی شد/ ویدئو

در روزهای اخیر سکانسی از فیلم بخارست با بازی پژمان جمشیدی و وحید آقاپور که یک بازجویی را به تصویر می کشد در فضای مجازی منتشر شد، این سکانس بازجویی، از سوی بسیاری از کاربران فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت.

سکانس بازجویی در فیلم «بخارست» که جنجالی شد/ ویدئو

فیلم کمدی بخارست که سال گذشته در سینماها و در ترافیک فعالیت سینما پس از دوران کرونا روی پرده رفت، توانست در گروه پرفروش‌های سال قرار گیرد و حالا شانس خود را در اکران آنلاین امتحان می‌کند. اکران آنلاین فیلم بخارست به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی، از ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلمیو آغاز شد.

در این فیلم که در ژانر کمدی خانوادگی ساخته شده، بازیگرانی چون حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه، بابک کریمی، غزال نظر، پونه عاشورپور، ایمان صفا، وحید آقاپور و رضا بهبودی حضور دارند.

خلاصه فیلم بخارست

جلیل (پژمان جمشیدی) و جلال (حسین یاری) دو برادرند که یکی در تاکسی اینترنتی و دیگری در استخر به عنوان غریق نجات مشغول به کار هستند، جلیل در کنار فعالیت اصلی خود در اینستاگرام هم فعالیت می‌کند، در یکی از روزها که جلیل قصد داشت برای صفحه خود در اینستاگرام با یکی از مشتریان استخر دوربین مخفی بگیرد مشکلی به وجود می آید و شخص بیهوش می شود، جلیل که فکر می کند او را کشته به برادرش زنگ می زند و زمانی که هر دو سعی در پنهان کردن جسد داشتند متوجه می شوند که شخص بیهوش شده پسر وزیر (امیرحسین آرمان) بوده و فردا دادگاه مهمی دارد، در ادامه متوجه می شوند اشخاصی به دنبال پسر وزیر بوده‌اند و الان هم در تعقیب آن ها هستند.

اطیابی پیش‌تر نیز با فیلم‌هایی چون تگزاس ۱ و ۲، دینامیت و انفرادی جزو کارگردان‌های پرفروش‌ترین‌ سینمای ایران در ژانر کمدی محسوب می‌شود. با این حال همیشه نقدهای بسیاری به این کارگردان و سطح کمدی هایش وارد شده است. 

بسیاری معتقدند که پژمان جمشیدی پس از سریال پژمان که باعث به شهرت رسیدن این فوتبالیست شد، تقریبا در اغلب نقش‌های کمدی‌اش کاراکتر پژمان را تکرار کرده است؛ انتقادی که بسیاری در خصوص بازی او در فیلم بخارست نیز مطرح کرده اند. علاوه بر آن بسیاری از انتقادها در فضای مجازی پس از انتشار این سکانس جنجالی متوجه اوست که پذیرفته است در آن حضور داشته باشد و به ایفای نقش بپردازد.

حجم ویدیو: 1.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26 | دانلود ویدیو
منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    تا نباشد چیزیکی مردم نگویند چیزها

  • ناشناس
    0

    😃😃😃😃خیلی خوب بازی میکنه من همه فییلماش دوست دارم. 😃👋

  • ناشناس
    0

    حالا به چه چیزش انتقاد کردند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها