ناصرالدین شاه: جایزه بازیگری را دستگیره توالت‌ کرده‌ام

ناصرالدین شاه یکی از بازیگران تحسین‌شده‌ سینمای هند که در طول سال‌های گذشته جوایز متعددی را دریافت کرده، در تازه‌ترین گفتگوی خود فاش کرد که این جوایز را جدی نمی‌گیرد.

ناصرالدین شاه: جایزه بازیگری را دستگیره توالت‌ کرده‌ام

ناصرالدین شاه در این مصاحبه تصریح کرد که از تندیسی که در قالب جوایز سالانه سینمای هند به عنوان جوایز فیلم‌فر (Filmfare Awards) دریافت کرده به عنوان دستگیره توالت استفاده می‌کند.

این هنرپیشه شناخته شده سینمای هند که تا کنون برنده سه تندیس جوایز فیلم‌فر و سه جایزه ملی شده، در این گفتگو تاکید کرد که این جوایز حاصل لابی‌گری‌های رایج در صنعت سینما هستند. 

ناصرالدین شاه در جریان مصاحبه با رسانه دِ لالانتاپ (The Lallantop) یادآور شد که حتی برای دریافت دو جایزه اخیر خود هنوز مراجعه نکرده و قبلی‌ها را هم به خانه ییلاقی خود برده و از آنها به عنوان دستگیره‌های درهای دستشویی و توالت‌ها استفاده کرده است.

بازیگر مشهور هندی ادامه داد: «وقتی اولین جایزه را دریافت کردم خوشحال شدم ولی بعدتر متوجه شدم که دریافت آنها لزوما به معنای شایستگی یک هنرمند نیست پس تصمیم گرفتم از آنها دوری کنم؛ درست همان‌طوری که پدرم به من آموخته بود که شیفته این جوایز شدن و دل به آنها بستن موجب تحمیق هنرمند می‌شود.»

او تاکید کرد که فارغ از این که جوایز پُرحرف و حدیث سینمایی را چه کسی دریافت می‌کند، بازیگر خوب کسی است که برای ایفای بهترین نقش خود از جان مایه بگذارد و تمام تلاش خودش را بکند.

منبع: یورو نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    2

    اینقدر مغرور نباش شاید روزی یکی از آن سیصد جنازه قطار باشی

  • ناشناس
    0

    اسم این هنرپیشه" نصیرالدین شاه "هستش نه ناصرالدین شاه !

  • ناشناس
    0

    خوب بوده وقت کرده از حرامسرایش بیرون اید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها