بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اردیبهشت و خرداد

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را خواهید دید که در ماه جاری میلادی پخش آن‌ها آغاز خواهد شد.

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اردیبهشت و خرداد

سریال‌های کره‌ای به خاطر داستان‌های خاص، بازی‌های دوست‌داشتنی و جلوۀ بصری چشمگیرشان برای خیلی از ما به یک منبع تمام نشدنی از سرگرمی تبدیل شده‌اند. کره‌ای‌ها خیلی خوب مضامین مختلف تخیلی، اکشن، عاشقانه، ترسناک و درام را با هم ترکیب می‌کنند و آن‌ها را در قالب داستان‌هایی گیرا و مجذوب‌کننده به مخاطب عرضه می‌کنند.

سال ۲۰۲۳ هم با سریال‌های پرمخاطبی مثل «The Glory» و «Delivery Man» ادامه‌ای برای موفقیت چندین‌سالۀ صنعت سریال‌سازی کره بوده است. در ماه می‌میلادی هم قرار است پخش چند سریال تازۀ کره‌ای آغاز شود که در اینجا فهرستی از آن‌ها را می‌خوانید.

۱. غریبۀ بی‌نظیر من (My Perfect Stranger)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اردیبهشت و خرداد

این یک سریال تخیلی و تا حدی معمایی است که کیم دونگ ووک و جین کی جو در آن نقش‌های اصلی را به عهده دارند. یون هائه جون (کیم دونگ ووک) یک گزارشگر محلی است که در محل کارش جوانترین کارمند محسوب می‌شود. او آدمی رک و راست است و هیچ تردیدی در انجام وظیفۀ خبرنگاری‌اش ندارد. اما از طرف دیگر بائک یون یانگ همیشه دلش می‌خواسته نویسنده باشد، اما زندگی سختی داشته و باعث شده که او از هر چیزی که در اطرافش هست متنفر باشد.

ماجرا از جایی جالب می‌شود که این دو نفر ناگهان به صورت اتفاقی در زمان سفر می‌کنند و به سال ۱۹۸۷ میلادی برمی‌گردند. در آنجا یون هائه تلاش می‌کند تا دربارۀ معمای چند قتل سریالی تحقیق کند در حالی که بائک به دنبال این است که هر طور شده از به دنیا آمدن خودش جلوگیری کند! ماجرا‌های این دو نفر در ابتدا ظاهرا ارتباطی به هم ندارند، اما به تدریج پیوند‌های بین آن‌ها آشکار می‌شود.

۲. هر چیزی که دوستش داشتیم (All That We Loved)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اردیبهشت و خرداد

این یکی از مورد انتظارترین سریال‌های این ماه است و این هم به خاطر داستان جذاب و عاشقانۀ آن است و هم به خاطر حضور ستاره‌هایی مثل اوه سه هون که خوانندۀ مشهور گروه EXO است. این سریال داستان دو دوست صمیمی به نام‌های گو یو و گو جون هی است که اولی یک بازیکن موفق بسکتبال است و دیگری یک دانشجوی باهوش با جثۀ ضعیف. وقتی هر دوی آن‌ها به صورت اتفاقی عاشق یک دختر می‌شوند، ماجرا شکل دیگری به خودش می‌گیرد. خود این دختر هم راز‌هایی در زندگی‌اش دارد که باعث شده فاصله‌اش را از آدم‌های اطرافش حفظ کند.

۳. شوالیۀ سیاه (Black Knight)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اردیبهشت و خرداد

این سریال بر اساس یک وبتون معروف ساخته شده و داستانی تخیلی دارد. ماجرای سریال در آیندۀ نزدیک اتفاق می‌افتد؛ زمانی که آلودگی شدید هوا کرۀ زمین را فراگرفته و ۹۹ درصد از جمعیت جهان را از بین برده است. ۱ درصد باقی‌مانده در شرایطی بسیار سخت و در پناهگاه‌ها زندگی می‌کنند. آن‌ها همیشه باید از ماسک و دستگاه‌های تنفسی استفاده کنند که تهیۀ آن‌ها به عهدۀ افرادی موسوم به شوالیه است. کیم وو بین در این سریال نقش شوالیه‌ای را دارد که به همراه چند نفر دیگر علیه باند‌های جنایتکار مبارزه می‌کند تا مایحتاج ضروری مردم را فراهم کند.

۴. فریبکاری لذتبخش (Delightfully Deceitful)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اردیبهشت و خرداد

کیم دونگ وو علاوه بر سریال «غریبۀ بی‌نظیر» در این سریال هم ایفای نقش کرده است. داستان این سریال دربارۀ کلاهبرداری به اسم لی رو ووم است که مهارت خارق‌العاده‌ای در فریب دادن دیگران دارد؛ او سال‌هاست که دارد این کار را انجام می‌دهد و هیچ احساس رحم و عطوفتی هم نسبت به دیگران ندارد.

اما هان مو یونگ در طرف مقابل اوست. او وکیلی است که نسبت به دیگران احساس همدلی زیادی دارد و تمام تلاشش را می‌کند تا هر کسی به حق و حقوقش برسد. اما ماجرا جایی جالب می‌شود که این دو نفر در یک اتحاد غیرمنتظره باید علیه یک دشمن مشترک مبارزه کنند؛ البته در حالی که چیز زیادی دربارۀ یکدیگر نمی‌دانند.

۵. R. A. C. E

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در اردیبهشت و خرداد

پارک یون زو یک زن مجرد است که به تازگی در یک شرکت بزرگ استخدام شده است؛ همانجایی که دوستش ریو جائه مین هم در آن کار می‌کند. ریو جائه آدمی است که همیشه مرز مشخصی را بین زندگی شخصی و کار خودش حفظ می‌کند؛ دقیقا بر خلاف پارک یون زو. آیا آشنایی عادی این دو نفر سمت و سوی متفاوتی خواهد گرفت؟ داستان این سریال دربارۀ همین پیچ و خم‌های روزمرۀ روابط دوستانه و اداری است.

منبع: فرادید
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها