تهیه‌کننده دسته دختران:

تصویر فرشته حسینی با نشان دادن علامت پیروزی ممنوع است

باید همه این زنان را با پوشش شبیه چادر نشان می دادیم؟! ما امروز عکس فرشته حسینی که انگشت اش را به نشانه پیروزی بالا برده نمی توانیم در سطح شهر نشان دهیم چون می گویند ممنوع است.

تصویر فرشته حسینی با نشان دادن علامت پیروزی ممنوع است

محمدرضا منصوری  تهیه کننده فیلم دسته دختران  در گفتگو با امیرعباس صباغ در برنامه این هفته  سینما معیار  گفت: «اتهام ما این بود که وقتی تهیه کننده فیلم حزب اللهی نیست اصلا چرا باید سراغ ساخت چنین فیلمی با این موضوع رفت.

چرا تاریخ نمی خوانید که ببینید در هفته اول جنگ در سال ۵۹ که حدود ۱/۵ سال از انقلاب اسلامی گذشته بود و ما هیچ خط کشی در جامعه نداشتیم چه زنانی رو به روی دشمن ایستادند! باید همه این زنان را با پوشش  شبیه چادر نشان می دادیم؟! ما امروز عکس  فرشته حسینی  که انگشت اش را به  نشانه پیروزی  بالا برده نمی توانیم در سطح شهر نشان دهیم چون می گویند ممنوع است...

تهیه‌کننده «دسته دختران»: تصویر فرشته حسینی با نشان دادن علامت پیروزی ممنوع است (+عکس)

هفته اول جنگ خانم ها چه گرایشاتی داشتند و از چه طبقاتی بودند و چگونه جنگیدند؟ اشکالی دارد یک خانم اینها را نشان دهد و به نسل امروز بگوید با هر پوشش و از هر طبقه و قشری کنار هم بودیم و اگر باز هم اتفاقی برای این کشور بیوفته باز هم همه از آن  دفاع  خواهند کرد؟»

منبع: سینما دیلی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    3

    درسته!در تظاهرات پیش از انقلاب هم همه جور خانم با پوششها و گرایشهای مختلف بودند ولی وقتی انقلاب پیروز شد و خر بعضیها از پل گذشت آن خانمها و بعضی آقایان فهمیدند که چه کلاهی سرشان رفته!و آنها را فقط تا موقع پیروز می خواستند و قبول داشتند.البته الان دیگر دختران و نوه های آن زنان بزرگ شده اند و از پیشینیان خود درس گرفته اند و کلاه سرشان نمی رود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      گمراهی درد بزرگی است...

    • 5

      در هر کاری اعتدال داشته باشید.. قرآن کریم

  • ناشناس
    0

    مشکل جامعه است ؟یا مشکل سینما ؟یک نماینده مجلس ششم که با مانتو و روسری به مجلس می‌رفت گیر دادن که ما اجازه نمی دهیم نماینده بد حجاب وارد مجلس شود بعد همین نماینده خانم پشت تریبون مجلس گفت« من از قبل انقلاب که مبارزه میکردم همین حجاب رو داشتم تا الان نگذارید بگویم شما ها قبل انقلاب چه حجابی داشتیدوچگونه می گشتید»بعد همه اون نماینده های زن ساکت شدند حالا همین افراد واقعیت گریز میخواهند به دروغ چهره دیگری از اوایل انقلاب را به خورد نسل امروز بدهند چراکه سابقه آنها وخانواده شأن اگر رو شود یعنی پرده افتاده

  • ناشناس
    12

    برای اینکه این علامت را اولین بار چرچیل نشان داد و باب کرد. خانم حسینی از شاگردان چرچیل هستند؟؟ 😏

    نظرات شما -
    • مهدی
      2

      اشنباه تاییدنمودم

  • ناشناس
    2

    با این مسوولان سطح پایین متاسفانه در همه عرصه ها دچار ابتذال شده ایم

  • شهرام. ر
    0

    راستی چه کسانی انقلاب کردن؟ چریکهای فدائی خلق ، توده ای ها ، مجاهدین خلق ، دختران بی حجاب و در یک کلام تمامی ملت از هر دارودسته ای انقلاب کردن یا فقط آخوندها و آقا زاده هاشون؟ انقلاب رو کی دزدید؟


  • رضا
    1

    یک کشور و یک ملت با گرایشهای مختلف، زبان مختلف، اعتقاد مختلف و قومیت متفاوت
    باید به این اصل معتقد باشیم والسلام

  • هادی
    2

    نه ایرادی نداره کسی نگفت همه با چادر واون جوری که پیامبر وقران گفتن بیاین بیرون،نه شما با همون مانتو بیاین ولی درست نه چسبناک نه جلوباز نه موها معلوم یا جلوی ... معلوم،درست و حسابی مثل همون قدیم نه مثل اتاق خواب(فهمیدنش فکر نکنم زیاد سخت باشه)اما کسایی که دوس دارن خودشونو وهمه جاشونو به نمایش بزارن خب طبیعیه جبهه بگیرن ومقاومت کنن در برابر متوجه شدن)

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو یا قدیم را ندیدی یا همانطور که برایت تعریف کرده اند باورت شده!کافیه فیلمهای تظاهرات قبل از انقلاب را ببینی!یا شاید هم منظورت از قدیم همان دهه 60 است!

  • ناشناس
    0

    این فهیمه حسینی هم که به خاطر شوهرش بازی میدن

  • ناشناس
    0

    ول کنید بابا

  • آنا
    0

    این بره برای فرهنگ افغانستان تلاش کنه ،
    درد ما یکی دو تا نیست ،هر بیسوادی این روزها برای جوانان و نوجوانان تز میده ،خودمون از این بیسواد ها اشباع شدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها