هومن حاج‌عبداللهی از پوشیدن لباس روحانیت منع شد؟

تهیه‌کننده سریال «نون‌خ» درباره این شایعه که حضور شخصیت روحانی با بازی هومن حاج‌عبداللهی در این فصل منوط به نپوشیدن لباس روحانیت بوده است عنوان کرد: «در فصل‌های دوم تا سوم، در قصه جایی برای حضور این شخصیت نداشتیم. ضمن اینکه آقای حاج‌عبداللهی هم درگیر چند پروژه دیگر بودند، در این فصل هم چون فقط بحث داوری مسابقه فوتبال بین ده بالا و پایین را داشتیم دیگر نیازی به اینکه با لباس روحانیت در داستان حضور داشته باشند نبود.»

هومن حاج‌عبداللهی از پوشیدن لباس روحانیت منع شد؟

مهدی فرجی، درباره دلیل اضافه نکردن بازیگران مشهور به ترکیب بازیگران در فصل جدید این سریال توضیح داد: «از همان فصل اول به این نتیجه رسیدیم که قصه سریال و توانایی‌های بازیگران آن، به اندازه‌ای هست که نیاز به اضافه کردن چهره‌های شناخته‌شده در فصل‌های بعدی نباشد. جالب است که برای برخی از این نقش‌ها در ابتدا بازیگران نام‌آشنا در نظر گرفته بودیم اما در همان یکی دو روز اول که به کار اضافه شدند متوجه شدیم که جنس بازی آن‌ها به فضا و جنس بازیگران دیگر نمی‌خورد. بنابراین از آن‌ها عذرخواهی کردیم و از همان بازیگران ناآشنا بهره بردیم.»

وی افزود: «به این ترتیب به جز چند مورد خاص، بازیگر مشهوری را به جمع بازیگران اضافه نکردیم. خوشبختانه این رویکرد جواب داد. مردم هم این شخصیت‌ها و بازی بازیگران آنها را پسندیده و با آن ارتباط برقرار کرده‌اند. این موضوع که بازی بازیگران از بافت کلی قصه بیرون نزند، برای ما اولویت داشت.»

مدیر پیشین شبکه یک درباره همکاری با عوامل این مجموعه یادآور شد: «در این چهار سال و در جریان ساخت چهار فصل «نون‌خ» به‌عنوان تهیه‌کننده، ارتباط متقابل خوبی بین ما برقرار بوده است. خدا را شکر از ویژگی‌ها و شکل کار همدیگر اطلاع داریم و هماهنگی خوبی بین ما به وجود آمده است که امیدوارم همچنان ادامه پیدا کند.»

وی درباره استقبال رئیس صداوسیما از ساخت فصل پنجم این مجموعه هم اظهار کرد: «آقای جبلی رئیس محترم سازمان از من خواستند که فصل پنجم «نون خ» هم ساخته شود و حتماً فرهنگ و آداب و رسوم قوم عزیز کُرد در آن محوریت داشته باشد. البته هنوز صحبت جدیدی با آقای آقاخانی و سایر عوامل در این زمینه نداشته‌ایم؛ ان‌شاالله در روزهای آینده در این زمینه جلساتی خواهیم داشت تا ببینیم کار به چه شکلی ادامه پیدا خواهد کرد.»

تهیه‌کننده «نون خ» درباره علت جدایی حسن معجونی از بازیگران فصل چهارم این مجموعه برخلاف اطلاع‌رسانی‌های صورت‌گرفته نیز گفت: «هیچ نکته خاصی در کار نبود. در ابتدا قرار بود در خدمت ایشان هم باشیم اما درگیر یک عمل جراحی سخت شدند و به زمان آغاز تولید سریال نرسیدند و عذرخواهی کردند و آقای بنفشه‌خواه جایگزین ایشان شدند.»

فرجی همچنین درباره این شایعه که حضور شخصیت روحانی با بازی هومن حاج عبداللهی در این فصل منوط به نپوشیدن لباس روحانیت بوده است نیز عنوان کرد: «در فصل‌های دوم تا سوم، در قصه جایی برای حضور این شخصیت نداشتیم. ضمن اینکه آقای حاج‌عبداللهی هم درگیر چند پروژه دیگر بودند. در این فصل هم چون فقط بحث داوری مسابقه فوتبال بین ده بالا و پایین را داشتیم دیگر نیازی به اینکه با لباس روحانیت در داستان حضور داشته باشند نبود.»

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • خوش طیز
    30

    لباس روحانیت لباس امام حسین است فقط کسانی که مورد تایید امام حسین حق پوشیدن دارن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عجب

    • ناشناس
      2

      الان یعنی همه این اخوندا مورد تاید امام حسینن؟ تنقدر مغزت کوچیکه!

    • نه بابا
      1

      حالا کی قبولش داره؟
      این لباس مایه رفتن حیثیت ما ایرانیهاست
      یه جوری میگی لباس حسینه انگار لباس خدا بوده نعوذوبالله
      تینقد بت پرستی رو ترویج نکنید
      نه علی نه حسین هیچکدوم خدا نیستن
      خجالت بکشید از ترویج بت پرستی دست بردارید

    • رضامارمولک
      1

      رضا مارمولک هم از اصحاب باوفای حسین بود

    • ناشناس
      1

      لباس پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) همان لباس عادی مردم کوچه و بازار شبه جزیره عربستان در صدر اسلام بوده است و اینطور نبوده که مانند روحانیون متفاوت از مردم عادی ایران باشد!

    • ناشناس
      1

      ببند فقط چرندیات به مردم تحویل نده امامان همون لباس اعرابو میپوشیدند
      مخ نداری توش یه چیز دیگه است!

  • ناشناس
    2

    این لباس اعراب است ما ایرانی هستبم وفارس یزید ومعاویه هم همین لباس را می پوشیدن

    نظرات شما -
    • بیشعورن
      2

      نمیفهمن که عزیزمن
      اینا نونشون تو این لباس چرکه
      خودشونم میدونن ولی پول توشه

    • هادی
      6

      برای همون گفتن ببینید زیر لباس چه فردی هست اگه میبینید یه اخوندی بده یا یه مسولی بده نگین به اسم کل اخوندا نزارین وگرننه معاویه هم همین لباسارو میپوشید،چقدر بده که عملکرد مثلا یه مسئول رو به اسم کل دین بزنیم،فردا جواب امام حسین رو چی میخوایم بدیم؟

  • ناشناس
    2

    در اسلام چیزی به نام لباس روحانیت وجود نداشته است و لباس پیامبر لباس مردم عادی آن زمان بود . تازه واردها حتی پیامبر را از بقیه تشخیص نمی دادند و می پرسیدند کدامتان پیامبر هستید؟ پس آقایون آخوندها لباس مردم عادی را بپوشید تا بگوییم لباس پیامبر را پوشیده اید.

    نظرات شما -
    • هادی
      6

      از این رو پیامبر فرمودند: «العمائم تیجان العرب اذا وضعوا العمائم وضع الله عزّهم». پیامبر در موقعیتهای حساس، عمامه بر سر می گذاشتند و می توان گفت که عمامه جزو لباسهای رسمی پیامبر بوده است. پیامبر هم عمامه سیاه بر سر می گذاشتند که نامش سحاب بوده و هم عمامه سفید و عمامه سرخ. ایشان در روز فتح مکه، در حالی که عمامه سیاه بر سر داشتند، وارد مکه شدند.
      در صدر اسلام عمامه، عبا و قبا، مختص دانشمندان دینی نبود و عموم جامعه از آن استفاده می‌کردند چون اون زمان خیلی مردم لباسی بلند میپوشیدن بعد برای همون میپرسیدن پیامبر کدام هست
      یکم مطالعه داشته باش عزیزم ،میدونستی کسی که شایعه پخش میکنه واز چیزی که اطلاع نداره تو اخرت به چه شکلی مجازات میشه؟

    • ناشناس
      0

      هادی خان متن متناقض و با اشتباه و بی سند که قلدر موابانه نهایت به آخرت تهدید کردی جالب بود. برای جواب مفصل و مستند به مراجع تاریخی معتبر به کتاب «حجاب شرعی در عصر پیامبر» اثر امیرحسین ترکاشوند مراجعه فرمایید. در ضمن گرچه خودت جواب خودت را دادی که پیامبر در بعضی موقعیتها گاها لباس خاص می پوشید نه مانند آقایون در کوچه و خیابان هم جالب بود. اسم شتر پیامبر را هم می نوشتی خوب بود . آیا اقایون به آن بهانه نمی خواهد با شتر تردد کنند؟؟

    • ناشناس
      0

      اقا هادی انگار عربستان بی فرهنگ آن زمان را که فقر و برهنگی رایج بود را با ایران که لباس بلند نشانه تفاخر بود قاطی کردی. بسیاری از مسلمانان و مردم حتی قدرت خرید پارچه برای پوشاندن مواضع خود نداشتند برای همین اینهمه توصیه به پوشاندن برهنگان در روایات آن زمان داریم.

  • ناشناس
    1

    لباسی که آخوندها می پوشن هیچ ربطی به امامها و اسلام ندارد

  • هادی
    11

    خبر فوری میشه بفرمایید چرا نظرات مارو تایید نمیکنین؟فقط کسایی که حامی غرب وشرت وبیحیایی وتوهین هستن نظرشون پخش میشه؟این نظرم نه نظر قبلیم رو لطفا پخش کنین

  • ایرانی
    1

    بهتر که نپوشه؛ لباس روحانیت یه زمانی قداست داشت الآن شده لباس شیاطین !!!!!

  • ناشناس
    0

    نپوش این لباس ظلم و جنایت و تبعیض و بی عدالتی و حق خوری را ‌‌‌‌‌‌....

  • محمود
    0

    سریال نون خ صرفا" قسمت اول و دومش خوب بوده. الان با این اتفاقات که برای جوانان وطن افتاده و گرانی ها و رانتهای نماینده های مجلس! کی نون خ آبکی رو نگاه میکنه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها