تصمیم سخت احسان علیخانی:

«ماندگار شدن» با مخاطب میلیونی یا «اینفلوئنسر شدن» با درآمد میلیونی

سایت خبری رجا نیوز با انتقاد از گفته های اخیر احسان علیخانی مجری تلویزیون که سالها با برنامه رمضانی ماه عسل برنامه ویژه دم افطار را داشت، او را آماج حمله قرار داد.

«ماندگار شدن» با مخاطب میلیونی یا «اینفلوئنسر شدن» با درآمد میلیونی

این سایت نوشت: صحبت‌های سال پیش احسان علیخانی در حین اجرای برنامه سال تحویل شبکه سه که گفته بود: «تا زمانی که من روی آنتن هستم، پشت هم با ما تماس می‌گیرند و به محض اینکه برنامه تمام می‌شود، همه تماس‌ها قطع می‌شود» نوشت: «علیخانی و تمام سلبریتی‌ها می‌دانند همان گونه که با تلویزیون متولد شده‌اند فقط با تلویزیون می‌توانند ماندگار باشند و همین موضوع موجب شده تعداد قابل توجهی از آنها پشت درب برنامه‌های سال تحویل صداوسیما صف بکشند. زمانی این موضوع بیشتر به چشم می‌آید که میزان مخاطب برنامه سال تحویل امسال صداوسیما را با سال‌های قبل تفاوت چندانی ندارد..

احسان علیخانی بدون تلویزیون سال متفاوتی را در پیش خواهد داشت؛ البته او بیشتر از هر کسی این موضوع را می‌داند. همین مسئله نیز موجب شده که او صفحه اینستاگرام خود را فعال‌تر از قبل کند..

علیخانی در سال پیش رو تصمیم خواهد گرفت که به صداوسیما بازگردد یا در حد یک اینفلوئنسر اینستاگرامی باقی بماند.

او بین مخاطب چند ده میلیون و چند صد هزار نفری انتخاب خواهد کرد و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد آن باشیم که احسان علیخانی مانند بسیاری از شاخ‌های مجازی با تبلیغات به در آمد چند صد میلیونی رسیده و فضای مستقل خود از رسانه‌های رسمی را شکل داده است.».

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    5

    مهم تراز درآمد و تعداد مخاطب در فضای مجازی انسان بودن پدر طرف حقیقت ومردمی بودن است اینکه ما به هرکسی مثل آقای علیخانی بگوییم که تلویزیون بهترازفضای مجازی است برای اینکه مشهورشوی احمقانه ترین حرف است مگر کسی مثل علی دایی که اتفاقا با تلویزیون و برنامه های حداقل ورزشی آن زاویه دارد محبوبیتش کم شده ودرمقابل آقای خداداد عزیزی که با تلویزیون همکاری میکند طرفداران بیشتری جذب کرده فقط باید انسان بودودرسمت حقیقت ومردم ایستاد

  • ناشناس
    8

    علیخانی بین دو گزینه منفوریت همکاری با تلویزیون و کسب درآمد میلیاردی از آن و کم کار شدن یا بیکار شدن و داشتن محبوبیت بین مردم یکی را انتخاب کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها