رکورد شکنی سینمای ایران

سینمای ایران موفق شد پس از شش ماه و نیم، رکورد تعداد روزانه مخاطبان را بشکند.

رکورد شکنی سینمای ایران

سینمای ایران طی روز گذشته، سه‌شنبه؛ هشتم فروردین‌ماه موفق شد با جذب ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ مخاطب، رکورد مخاطب روزانه را بشکند. آخرین باری که سینماها توانستند مخاطبان روزانه بیشتر از این میزان را تجربه کنند، مربوط به ۲۲ شهریورماه سال گذشته است که ۱۷۷ هزار نفر مخاطب سینماها بوده‌اند.

طی روز گذشته، ۲۶۲۷ سانس برای سینماها تعریف شد و گیشه با فروش ۶ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومانی رسید.

گیشه ۴ فیلم جدید نوروزی، ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان و گیشه آثار قدیمی نیز برای روز گذشته، ۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومان بوده است.

از ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ مخاطب روز گذشته، ۹۳ هزار و ۴۰۰ نفر به تماشای ۴ فیلم جدید شامل «فسیل»، «غریب»، «عروس خیابان فرشته» و «بچه‌های طوفان» نشستند و ۳۶ هزار نفر دیگر نیز مخاطبان آثار قدیمی‌تری چون «بخارست»، «ملاقات خصوصی»، «چپ، راست»، «لوپتو» و غیره بوده‌اند.

گیشه ۴ فیلم جدید نوروزی به فروش ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان و گیشه آثار قدیمی نیز برای روز گذشته، به فروش ۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومانی رسید.

همچنین سینماهای کشور طی ۸ روز نخست سال جدید، پذیرای ۵۸۰ هزار نفر بوده‌اند که این آمار اولاً، به‌مراتب بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است و ثانیاً، با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با نوروز، عملکردی قابل قبول محسوب می‌شود. عملکردی که انتظار می‌رود تا پایان تعطیلات نوروزی، روندی صعودی در پیش گرفته و به قله‌های بالاتری دست یابد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خجسته دلان

  • ذرز
    0

    ملت بی عرضه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها