تاکید جبلی بر حضور چهره‌ها در برنامه‌های نوروزی

رئیس صدا و سیما درباره اجرای برنامه های تحویل سال و غیبت چند مجری چهره توضیحاتی داد.

تاکید جبلی بر حضور چهره‌ها در برنامه‌های نوروزی

مجریان برنامه های تحویل سال، این سوال را از پیمان جبلی مطرح کردیم: «این روزها درباره مجریان برنامه های تحویل سال زیاد صحبت می‌شود، به غیبت برخی از مجریان از رشیدپور گرفته تا احسان علیخانی و رامبد جوان اشاره می‌کنند.

برخی با انتقاد، برخی با گلایه و برخی هم با نگرانی از آن یاد می‌کنند. نام محمدرضا گلزار برای اجرای برنامه تحویل سال در این چند روز مطرح شد؛ نگاه‌تان به برگرداندن مجریان قدیمی چیست و در تحویل سال آیا نام‌هایی مثل گلزار حضور دارند؟ آیا افرادی که حضور دارند، می‌توانند خلأ آن‌هایی را که نیستند، برای مخاطب جبران کنند؟»

او در پاسخ گفت:  «اجازه بدهید اسم نیاورم، اما برنامه‌ریزی‌های دقیق و مذاکرات خوبی برای اجرای برخی چهره‌های هنری در برنامه‌های تحویل سال و برنامه‌های تلویزیونی دیگر در ایام نوروز خواهیم داشت.

حتماً ما ضمن استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های متنوعی که در جامعه هنری وجود دارد که این استعدادها و ظرفیت‌ها کم هم نیستند، همچنان با چهره‌ها و ظرفیت‌های هنری که علاقه‌مند به کار در رسانه ملی و مردم هستند، ادامه خواهیم داد و هیچ منعی درباره حضورشان وجود ندارد.» او افزود: «حتما ازکسانی که خودشان علاقه دارند و ما هم احساس می‌کنیم حضورشان برای فضای فرهنگی جامعه و نیاز و سلیقه مخاطبان مفید است، استفاده می‌کنیم.»

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    حتماً منظورشان از چهره های تلویزیونی مهران رجبی، علی مسعودی (مشهدی)، شهاب عباسی، حسین رفیعی، پژمان بازغی و علیرام نورایی و چند بازیگر یا مجری غیرچهره دیگر هستند که با تلویزیون همکاری متناوب دارند! تلویزیون باید از چهره های درجه یک تلویزیونی و سینمایی در برنامه های تحویل سال نو استفاده کند.

  • رابی
    0

    یاد کارتون زبل خان افتادم.دقیقا مثل مهران رجبی بود.
    زبل خان اینجا،زبل خان آنجا،زبل خان همه جا.
    صدا و سیمای میلی با داشتن مهران زبل هزار چهره دیگر احتیاجی به هیچ چهره دیگری ندارد.

  • ناشناس
    0

    باید از چهره های ارزشی و ذوب در ولایت مثل مهران رجبی داریوش ارجمند شریفی نیا جهانگیر الماسی احمد نجفی پرویز پرستویی پروانه معصومی الهام چرخنده افسانه بایگان گوهر خیراندیش استفاده بشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها